İzleyiciler

29 Kasım 2015 Pazar

DENEDİM, YORUMLUYORUM - MİAORGANİCAL GECE BAKIM KREMİ

Merhabalar :)
Bir süre oldu yazı yayınlıyamıyordum :) bunun da önemli bir nedeni vardı :) 20 kasımda anne oldum :) Dünyalar tatlısı Mertim mutlu dünyama daha da mutluluk getirdi :) O yüzden daha bir süre bir hafta ve s. Aralıklarla yazı yayınlaya bilirim.
Bu günkü yazımda deneyib yorumladığım Miaorganical markasının Gece Bakım kreminden bahs edeceğim.
Krem bende minik tester halindeydi. O yüzden yorumlamak için sonuna kadar kullanıb daha sonra ürün hakkında yorum yapmayı karara aldım ve kullanıb bitirdim.
Ürünün verdiği kadife hissi, yumşaklık, hızlı emilmesi , yapış yapış hissi vermemesi onu bana çok sevdirdi. Kokusuna gelecek olursak her hangi bir rahatsız edici kokusu yok. Çok hafif argan yağı kokusu var ki, bu da normal. Çünkü ürünün içeriğinde argan yağı var.
Yüzde yağlılık hissi yapmıyor. Benim cildime çok sevdiğim bir mat görünüm verdi.
Ürün hakkında resmi sitesinde bilgilerde böyle yazıyor :
" "MiaOrganical - Organik Sertifikalı Argan yağlı  gece bakım kremi"dir.
Gün boyu güneş ve rüzgar gibi dış etkenlerin olumsuz etkisiyle karşılaşan cilt yapısındaki hasarları, yine doğanın vermiş olduğu bitkisel  içeriklerle onarabiliriz. Uyku esnasında cildin kremlerden etkilenimi oldukça fazladır. Gece boyunca serbest radikallere daha az maruz kalırız, hücrelerimiz daha hızlı yenilenir. Organik sertifikalı bu ürünün formülü lipozom teknolojisi ile güçlendirilmiştir. A ve E vitaminleri açısından zengin antioksidan özellikli shea yağı içerir. Ayrıca argan yağının hücre yenileyici özelliğiyle gece boyunca yoğun nemlendirme ve konforlu bir bakım sağlar. Gün içinde olumsuz şartlara maruz kalan cildin gece boyunca yeniden yapılanması için kullanabileceğimiz zengin içerikli gece bakım kremidir.
 Tüm içeriğin %28,6 'sı organik tarımdan elde edilmektedir.
GMO, Paraben, DEA, MEA, PEG, SLS, SLES, Petrokimyasal, Fenoksietanol, Silikon, Üre, Parfüm içermez."
Bana göre ürünün en önemli özelliği tam organik olması, içeriğinde cildimize zarar verecek kimyasalların olmamasıdır.
Ben ürünü çok sevdim. Satın alıb kullana bileceğim bir ürün oldu.
Ürünü denememe vesile olduğu için Miaorganical ailesine özellikle Gülperi hanıma çok teşekkürler ve sevgiler :)


Sevgiyle kalın :)


Hiç yorum yok :