İzleyiciler

4 Aralık 2015 Cuma

Gratis alış-verişim

Bu gün Merti alıb Viaporta gittim. Mertin Viaportla ilk tanışmasıydı :)
Fırsat bilib Cosmohome, Gratis ve Floormara da uğradım.
Cosmohome-deki tatli dilli eleman "Aaa bebiş doğdumu?" diyerek önüme koştu. Onunla konuşurken baktım 15 dakika geçmiş ve tüm Cosmohome ekibi başımıza toplanmış Merti seviyorlar. Ve Merte Cosmohome bebeği ismi verildi :)
Daha sonra Gratise uğradık. Mertin uyumasını fırsat bilib ürünleri iyice inceledim. 4 tane ürün aldım.
İlk ürün Benri markasının vücut losyonuydu. Şeftali ve bal özlüydü. Kokusu çok hoşuma gitti. Kalıcılığı ne kadar şimdilik kullanmadığım için bir fikrim yok.
İkinci ürün Himalaya Herbelsten besleyici kremdi. Krem aloe vera özlü olduğu için özellikle dikkatimi çekti ve küçük boyunu aldım.
Üçüncü ürün Himalaya Herbelsten yüz yıkama jeliydi. Minik boyunu aldım.
Dördüncü ve sonuncu ürün Essence markasının kalem eyelineriydi. Eve gelince denedim. Sürümü çok hoşuma gitti. Kullanımı çok kolay. İnşallah ileride beni yanıltmaz :)
Gratisten çıkıb hemen Floormara koştum. Orda da bazı ürünlerde yüzde elli indirim vardı. Fakat ihtiyacım olan ürünler değildi.
Sadece bu highlighteri aldım. Elimde denedim hoşuma gitti. Eve gelince de denedim. Beğendim. Pigmentli gözükse de cilde uygulandığında parlamış olmuyoruz :) İyi ki almışım dediklerim listesine dahil ettim.
Bu günlük bu kadar.
Mert kucağımda telefondan yalnızca bu kadar yaza bildim. Umarım kusura bakmazsınız :) Sevgiyle kalın :)


Hiç yorum yok :