İzleyiciler

19 Aralık 2015 Cumartesi

DENEDİM, YORUMLUYORUM - TİMELESS TRUTH CİLT MASKESİ

Merhabalar :)
İnstagramımı takip edenler biliyor bir kaç gün önce Mert uyuduktan sonra zar-zor zaman bulub Timeless Truth cilt maskesini denemiştim.
Bu markanın bir çok  çeşit farklı maskeleri var. Eski yazılarımı incelerseniz bu hakta bilgi vermişim :) Bendeki Elma kök hücreli  kolajen biyo- selüloz maskesiydi.
Maskenin vaadleri böyleydi: "Elma kök hücreleri ve kolajen, cildiniz için mükemmel bir bileşim! Cildinizdeki kök hücrelerin belirli bir ömrü vardır ve yaşlandıkça azalırlar.Ünlü İsviç
re elma cinsi Uttwiler Spätlauber’den elde edilen Elma Kök Hücreleri insan cildi hücreleriyle benzer özellikler gösterir. Cildinizi besleyici ve canlandırıcı zengin içeriğe sahiptir. Elma kök hücreleri kolajen ve elastinlerin de desteğiyle cildinizdeki hasarlı dokuların onarılmasına ve yaşlanma belirtilerinin geciktirilmesine destek verir"
Ürün 2014 yılı İngiltere Cosmetic Executive Women Insider's Choice Ödüllü bir üründür.
Ürünü aceleci halde kullansamda bebeğimden dolayı kendi net görüşlerim bunlardır : Cilde serinlik ve ferahlık verir, pürüzsüzleştirir, saf ve temiz görünüm verir ve çok güzel nemlendiriyor.
Ben memnun kaldım.
Bu arada yukarıdaki görsel için kusura bakmayın. Ürünün ambalajını atmışım artık ve instagrama yüklediğim resmi de telefonumdan silmişim. O yüzden instagramdan resmini çekmek zorunda kaldım. Bu arada instagram ismim görselde gördüğünüz gibi mutlulukheryerde. Takibe alırsanız sevinirim ;)
Sevgiyle kalın :)


Hiç yorum yok :