İzleyiciler

14 Aralık 2015 Pazartesi

DENEDİM, YORUMLUYORUM - SORTİ KİMYA KONSANTRE SIVI ÇAMAŞIR DETERJANI

Her kese merhaba :)
Bu gün sizlerle denediğim "Sorti Kimya"nın "Konsantre sıvı çamaşır deterjanı" hakkında yorumlarımı paylaşacağım.
Ürün ilk bana geldiğinde çamaşırlarda kullanmak için açık desem biraz tereddüt etmiştim. Ya giysileri yıpratırsa, ya renkleri bozulursa gibi farklı düşünceler gelmişti aklıma. Çamaşır deterjanından önce yumuşatıcısını kullandım ve hayran kaldım, aşık oldum o yumuşatıcıya. Kalıcı kokusu, çamaşırlara verdiği pamuksu, ipeksi yumuşaklık beni çamaşır deterjanını da denemeye itti.
Çok kirli çamaşırlarda denedim deterjanı ilk defa. Ve inanın ( inanmayan satın alarak denesin) bu gün piyasada çok mehşur olan en ünlü markaların deterjanlarına bile on yazar bu ürün. En zor lekeleri bile leke çıkarıcı kullanmadığım halde çıkarmış tertemiz yapmıştı.
Memnun kaldığım bir ürün oldu.
Tam olarak bitti bende. Tekrar almayı ve kullanmayı düşündüğüm bir ürün.
Sevgiyle kalın :)


Hiç yorum yok :