İzleyiciler

2 Ocak 2016 Cumartesi

DENEDİM,YORUMLUYORUM-MİAORGANİCAL TONİC

Merhaba, arkadaşlar :)
Bugünkü yazımda deneyib, yorumladığım Miaorganicalcosmeticsin tonikinden bahsedeceğim.
@miaorganicalcosmetics in tonikini denedim, bitirdim ve düşünüyorum ki, kendi görüşlerimi paylaşma zamanı. Bana göre bazı toniklerin çok üstünde olan bu ürün bazı toniklerle de aynı zamanda eşittir. Piyasadaki bazı markaların tonikleri gibi cildi yapış yapış yapmaz, yağlılık hissi bırakmaz. Mesela,bazı markaların tonikleri var ki ben onları kullandıktan bir kaç dakila sonra yüzümü yıkama gereği duyardım hep. Çünki o kadar berbad bir yağlanma ve ağırlık hissi oluşuyordu ki suratımda.
Aynı zamanda bu tonik beni  için gülsuyuyla aynı işi yaptı. Yani onun yaptığını bu da yaptı. Benim düşünceme göre eşit oldu ve gül suyunu tonik gibi kullanırken ne kadar ferahlıyor ve rahatlıyorsam aynı etkiyi bu üründen de aldım gördüm. İçeriğinin temiz olması sls, sles, parfüm , paraben ve hiç bir zararlı madde içermemesi bana göre en önemli özelliği oldu. Parfüm içermediğine göre her hangi bir kokusu yok. Bendeki testerdi. Ama on gün kadar kullandım. Pamuğa sıkıp yüzüme uyguluyordum. Ambalajını çokk çok beğendim. Püskürtmeli ambalajı çok işime yaradı. Yıkayıb içerisine gül suyu döküb çantamda taşıyacağım. Bu kadar . Alabileceğim bir ürün. İçeriği zararlı maddelere para yedirmektense bu güzelliğe feda ederim. Bana göre süper bir ürün :)


Hiç yorum yok :