İzleyiciler

3 Mart 2016 Perşembe

BATİSTE KURU ŞAMPUAN - YAĞLI SAÇLARA ELVEDA!

Merhabalar her kese
Birkaç tane markanın (elidor,benri) kury şampuanını kullansamda memnun kalmadım. Elidor saçta beyazlık bırakıyordu, benri saçı binelli kez boya üst üste yapılmuş gibi kurutuyordu halbuki saçımda kına dışında birşey yok. Batisteni her kes çok övüyordu. Onu da kullanmak istedim. Çok teşekkür ederim beni kırmayıb nümune ürün gönderdiler ilk denemem için. İnşallah bu iyi gelir saçıma ve sürekli kullanırım. Eskiden olsa ihtiyaç duymazdım belki. Ama şimdi Mertle saç yıkamam sürekli çok zor oluyor ve emzirmemden dolayı saçlarım çok fena bir şekilde dökülüyor. İnce saçım olduğu için artık her gün yağlanıyor. Yapacak birşey yok. İyi ki kuru şampuan var 😊 @batisteturkiye sadece 1 dakikada yağdan arınmış saçlar vaad ediyor. Aynı zamanda saçlara hacim de vaad ediyor ki bu bana şu durumumda daha çok gerekli. Broşüründe böyle yazıyor :"XXL  saça ekstra hacim vermeye ve saç şeklini sabitlemeye yardımcı olurken, diğer versiyonlar bir birinden farklı kokuları ile saçlarınızı anında canlandırmayı destekler."
1 adım: spreyi iyice çalkalayın ve saç köklerine 30 cm uzaktan sıkın
2 adım: saç diplerinize masaj yaparak yayın
3 adım: saçlarınızı tarayın ve her zamanki gibi şekillendirin.
Ürünü satın almak isteyenler ben gratislerde görmüşüm. Sanırım bir çok yerde var ☺
Denedikten sonra kendi görüşlerimi yansıtan yazıyı da yayınlayacağım. Teşekkürler, sevgili @batisteturkiye 😍😍😍☺


Hiç yorum yok :