İzleyiciler

27 Şubat 2016 Cumartesi

DENEDİM, YORUMLUYORUM - CAUDALİE PEELİNG

Merhabalarr ☺ Bu gün size bahs edeceğim ürün çok sevdiğim bir peeling scrub hakkındadır.
@kozmiumcom dan gelen ürünlerimin içinde bu minik minnoş tester piling de vardı. "Caudalie"markasına ait bu ürünü ilk kez bu gün kullandım. Tek bir cümleyle mükemmelliğini  ifade edeceğim. Büyük boyuna vereceğim paranın her kuruşu  bu ürüne HELAL OLSUN. Şuana kadar bir tek peelingden memnun kalmıştım. O da Azerbaycandan getirdiğim "Çistaya liniya' markasına ait kayısı özlü peeling scrub olmuştu. Üstüne ürün tanımamıştım. Çeşitli peelingler kullandım hiç biri memnun etmedim. Ama bu ürün bir harika oldu. Çistaya liniya markasını da ezib geçti ☺ yüzümü kadife gibi yumuşacık yaptı ve anında temizlediğini hiss ettim. Büyük boyunu mutlaka elde edeceğim bir ürün.


Hiç yorum yok :