İzleyiciler

7 Mart 2016 Pazartesi

GÜZEL HİSS EDİN, SAĞLIKLI YAŞAYIN - HUNCALİFE

Merhaba, arkadaşlar ☺
Bugün sevgili @huncalulu dan güzel bir kargo aldım. Huncalife ürünlerini çok duymuştum ama hiç deneme fırsatım olmamışdı. Huncalulu sayesinde bu ürünleri deneme fırsatı bulmuş oldum. İlk önce diyeyim  ki, Huncalife ürünlerinin bilmeden, sormadan, bilgi edinmeden hep çok pahalı olduğunu düşünmüştüm. Bikere bu böyle değilmiş. Bana gelen deneme ürünlerinib içerisinde birde katalog vardı. Ürün fiyatlarına baktım. Çok çokk uygun fiyatlardı ki bu beni çok sevindirdi. Çünkü bu aralar Merte harcamalarımızı yaptığımızdan biz anniş babiş garibanlara bikaç kuruş kalıyor 😁 bu arada Mert de benimle katalog inceliyordu 😂
Huncalife  insan sağlığına duyarlı haraket etmeyi ilk önceliği olarak görüyor .
Huncalife ürünlerinde fitalat, aliminyum ve ağır yağlar kullanılmıyor. (Aliminyumun koltukaltı deodrantlarda kullanılmasının her halde meme kanserine neden olduğunu bilmeyrn yoktur. Huncalife ürünlerinde aliminyum kullanılmadığı için gönül rahatlığıyla koltukaltı deodrantlarından kulla bilirsiniz.)
Ürünlerde silikon, fosfat ve doğaya zararlı sentetik boyarmaddeleri tercih etmiyorlar.
Ürünler hayvanlar üzerinde de test edilmiyor, kısacası hayvan dostu ve doğa dostu ürünlerdir.
Dermatolojik ve oftalmolojik test ediliyor.
Ayrıca Huncalife iyi üretim sertifikası, ISO 9001 sertifikası ve HELAL ÜRÜN sertifikası almış firmadır.
Bu özellikleri beni çok sevindirdi ve bu yüzden ürünlerini gönül rahatlığıyla deneyeceğim.
Denedikten sonra ürünler hakkında kendi görüşlerimi "Denedim, yorumluyorum" başlığı altında yazacağım.
Teşekkürler, @huncalulu ☺


Hiç yorum yok :