İzleyiciler

29 Haziran 2016 Çarşamba

ALDIM- AYNISEFA KREMİ

Günün ikinci ve sonuncu yazısıyla tekrardan merhaba☺
"Eğer yanıma bir krem alacaksam o kesin aynısefa kremi olurdu". Bir blogda bu cümleyi aylar önce okumuştum. Sonra aynısefa kremi hakkında araştırdım.  Ve dün son kararımı vererek gidib aldım. Aktardan 15 tl gibi bir fiyata elde ettim. Ve bir çok markaların kremi vardı. Farklı fiyatlarla. Ben hep Mecitefendiden yanayım, efendim 😊 içeriğine her türlü güvendiğim tek marka o. 
Gelelim, aynısefa kreminin faydalarına. Eritilmiş balmumu renginde ve aynı vazelin kıvamında çok güzel kokulu bir krem ve ya merhem. Adına ne derseniz deyin. Ayaklardaki mantarlarda, bebişlerin pişiklerinde, açık yaralarda, yüzdeki sivilcelerin, lekelerin giderilmesinde, ya da öylesine gece kremi gibi kullanmada, ayaklarınızın, ellerinizin, dirseklerinizin yumşamasında, egzemada ve daha şuan unuttuğum her türlü sorunda güvenle kullana bileceğiniz bir krem. Ve diğer bitki kremlerinden farklı olarak gündüzler de süre bilirsiniz. Yağlı ciltlerin sevmiyeceği bir krem ola bilir. Aşırı yağlı değil, ama biraz gec emilir. Ben bu gece gece kremimi bir kenara atıb bundan kullandım ve uyudum. Sabah ilk işim hep ayna olur. İnanın ilk defadan bile etki gösterdi. Cilt rengim açılmıştı bir ton ve pürüzsüzdü. Ben çok memnun kaldım ve kesinlikle evimin bir köşesinde hep bulunduracağım bir krem. Bu kadar. Sevgiler 😊

Hiç yorum yok :