İzleyiciler

1 Haziran 2016 Çarşamba

DENEDİM YORUMLUYORUM - BELİTA KOZMETİKTEN GELEN SİTRUS VE ALOE VERA ÖZLÜ VE ZEYTİN ÖZLÜ ŞAMPUANLAR

Merhabalar☺ Hatırlarsanız nisan ayında @belitakozmetik tarafından bana bu ürünler ve yanında bir kaç ürün daha gelmişti. An itibariyle bendeniz bu iki şampuanın başını yemiş durumda yani bitirdim ☺ Bu gün zeytin özlü şampuanla son kez saçımu yıkadım. Limon otu ve aloe vera özlü olanı bir süre önce bitirmişdim. Haklısınız şampuanları yiyorum resmen. Çünkü çok saç yıkıyorum ve çok şampuan kullanıyorum. Gelelim ürünler hakkında fikirlerime. 30 yıllık sorunum saçımın uzamaması,7 aylık sorunum saçımın dökülmesiydi. Saç dökülmem şuan itibariyle yüzde kırk azalmış ki, tamamen azalamaz. Doktorumun da dediği gibi bu emzirmeyle ilgili bir durum. Şampuan ve maskeler kısmen yardımçı ola bilir. Ama ve lakin ☺ o 30 senede uzanmayan saçlarım yemin ederim 1 ay içinde sırtimdan aşağı iniyor. Geçen kez ablama çekib resmini gönderdim ,bana ilk yazdığı "takma saç mı?" oldu 😃 saçım o kadar uzadı yani. Tabi ki şampuanın yanı sıra saç mayonezini ve serumu da kullanıyordum.  Her iki şampuan müthişti. Ama bana göre zeytin özlü olan diğerine göre daha çok yumuşacık yapıyordu saçı. Bu arada ikisinin de yumşaklığı saç kremine ihtiyacınız olmayacak derecede. Ürünler sülfat, paraven, renklendirici, petrokimyasal bileşenler içermez. A.B.D ithal ürünlerdir ve sertifikalıdır. Bu kadar. Benden geçerli not aldı ve sanırım bu ürünleri satın alıb yola devam edeceğim elimdeki 2-3 yarım şampuanlarım bitince. Sevgiyle kalın ☺


Hiç yorum yok :