İzleyiciler

3 Haziran 2016 Cuma

EV YAPIMI TÜRK KAHVE ÖZLÜ MASKE

Merhabalar ☺ Dün Suna Dumankaya maske tariflerinden bir maske alarak deneme tahtası üzerinde 😂 (kendi cildimde yani) denedim. Mertciğimden zaman yalnız şimdi bulduğumdan  şimdi paylaşıyorum. Sonuç güzeldi. Zaten güzel olmasa kuyruğumu kısar kaçardım buraya yazmazdım. Pürüzsüz ve temiz bir ciltdi elde olunan. Bana göre bu maskeden sonra makyaj yapılırsa daha mükemmel oturur yüzde o makyaj. Maske tarifine geçeyim:
1 çay kaşığı türk kahvesi ( tariflerde 1 tatlı kaşığı yazmış ben çay kaşığıyla yaptım, yetti de arttı bile)
1 çay kaşığı bal
1 çay kaşığı kaymak ( BİM, ŞOK ve ya her hangi bir markette kolaylıkla bulunur)
Ürünleri güzelce karıştırdıktan sonra yüzünüze uygulayın. ( görseldeki sonuç elde olununcaya kadar karıştırın). 20 dakika yüzünüzde bekletdikten sonra  çok bastırmadan ovalayarak soğuğa dönük ılık suyla yüzünüzü yıkayın. Cildiniz kuru değilse nemlendiriciye gerek kalmıyor. Kaymak yeterli oluyor çünkü. Cildiniz kuruysa uygun bir nemlendirici sürün. Sevgiyle kalın 😍


Hiç yorum yok :