İzleyiciler

13 Ağustos 2016 Cumartesi

Denedim, yorumluyorum - LR Baby Care Lotion

Merhabalar:) Bu gün sizlere kullanmış olduğum LR firmasının ikinci ürünü hakkında deneyim sonuçlarını yazacağım. Bildiğiniz gibi Metin cildi çok kuruydu. Hatta o kadar kuru ki yanağına dokunduğumda elime diken batıyormuş gibi oluyordu. Bol bol su içirmeme rağmen bile kuruluk yine devam ediyordu. Bir ara Rossmandan bebek cildi için nemlendirici bir krem aldım, sürdğm cildine. İlk kez sürdüğümde sanki iyi oldu, ama sonra yine o kuruluk devam etti. Bir gün o krem elimin altındayken içeriğine baktım, sanki zehirledi biri beni zehirli kılıçla aniden. Bebek kreminin içerisi parabenle doluydu. Kesinlikle kullanmadım bir daha o ürünü. Sevgili @lrbeauty111(instagram) Laleciğim bana kendi oğlunda kullandığı şu losyondan da göndermişti Mert için. Müthiş bir kokuya sahip, zarif bir losyon. İçeriğinde parfüm dışında hiç bir zararlı madde yoktur. Bir tek parfüm var. İçerik tertemiz. Ve bu ürünün artık sonuna gelmiş durumdayım. Mertin cilt kuruluğu tamamen geçmiş durumda şuanda. Babası bile fark etti. Cildi diken diken olmuyor daha söyledi geçen gün. Banyo sonrası oğluma bu losyonla masaj da yapıyorum. Çok mutlu oluyor. Yumuşacık ve mis. Artık kendimde LR e üye olduğum için bundan sonra da bu ürünü alacağım oğlum için. Sırf LR ürünlerini alarak denemem için bu firmaya iki gün önce üye oldum. Şuana kadar denediğim hiç bir ürünü beni yanıltmadı. Umarım hep böyle devam eder. Sevgili Laleme bu güzel hediyesi için çok teşekkür ediyoruz oğlumla birlikte :) Bu ürünü ve ya LR ürünlerinden her hangi birini elde etmek, satın almak için @lrbeauty111(instagram) (Facebook ismi Lale Mehreliyeva) le iletişime geçe bilirsiniz :) Sevgiyle kalın


Hiç yorum yok :