İzleyiciler

16 Ağustos 2016 Salı

Denedim, yorumluyorum - " Lacinia" gül suyu

Merhabalar :) Bir kaç gün önce @normbitkisel denir gelen bu gül suyunu bitirdik. Bitirdikten diyorum çünkü bu gül suyu Mert için gelmişti ve Mert bitirdi. Ara sıra da ben alıyordum elime. Bu gül suyunu ben Mert için iki yerde kullandım. Bir her sabah ve akşam yüzünü silerdim. İki küvetindeki suyuna bir kaç damla dökerdim ve 10 15 dakika oynardı o suyla küvetde. Şişesini de nerde görse kapardı oynamak için. Alırsam üçüncü dünya savaşı çıkardı. Şimdi iyi oldu artık boş şişesiyle oynuyor. Bu gül suyu Lacinia markasına aitti. Tamamen doğaldı. İçerisinde hiç bir katkı yoktu, bu yüzden üzerinde özellikle  açıldıktan sonra buzdolabında muhafaza edilmesi tavsiye ediliyor. Doğallığı artı bir özellikti benim için. Elimde bir tane daha yedek var bu markanın gül suyu. Onu kullanmaya devam edicem. Satın almak için  @normbitkisel le iletişime geçe bilirsiniz. Bu arada ben de kendi adıma içten ve samimi teşekkürlerimi iletiyorum @normbitkisel e :) Sevgiyle kalın :)


Hiç yorum yok :