İzleyiciler

19 Ağustos 2016 Cuma

Denedim,yorumluyorum-Bioderma Sensibio H2O

Merhabalar. @kozmiumcom dan aldığım daha bir ürünü bu gün bitirdim. Bu ürünün fazla yazıya ihtiyacı yok bence. Bilenler biliyor bu ürünü. Bioderma Sensibio H2O misel solüsyonu büyük çoğunlukta kim kullandıysa aşık oldu.  Bana göre de mükemmel hatta mükemmel ötesi bir üründü. Cilt makyajını çok güzel çıkarıyordu, tertemiz yapıyordu. Makyaj çıkarma sonrası durulamaya gerek yoktu, ama ben yine cildimi duruluyorum. Göz makyajında ben pek başarılı görmedim nedense. Sanki göz makyajını biraz ağır ağır çıkarıyordu. Büyük boyutları da var satışta. Ben de olan 250 ml lık üründü  ve çoğu zaman makyaj yaptığıma rağmen haddinden fazla bereketliydi. Kesinlikle yine alacağım. Satın almak isterseniz @kozmiumcom da uygun fiyata bula bilirsiniz. Sevgiyle kalın :)


Hiç yorum yok :