İzleyiciler

31 Ocak 2017 Salı

Okudum - "Mükemmel annelikten vazgeçtim" Hale Erdoğan

Önceleri bir günde bir kitap bitirirdim. Bu akıllı telefonların olmadığı dönemlerdeydi. Daha sonra bir haftada bir kitap bitirdim. Evlilik başlayınca, Mert doğulunca artık 10 günde bir kitap bitiriyorum. Bu kitabı 3 günde bitirdim. Merti her uyuttuğumda okudum. Elimden yere bırakmak istemediğim  mükemmel bir kitap oldu benim için. İlk sayfalarını okurken @hale_torpillianne nin  yaşadıkları benim yaşadıklarımın aynısı, nasıl bu kadar benzerlik var diye şaşırıb kalmıştım. Sonra anladım ki, çoğu anneler ve ya annelerin çoğu bu dönemde aynı oluyor. Çoğu ebeveyn kitaplarının tam tersi olarak akıcı ve yazı dili muhteşem bir kitaptı. Sıkmıyor insanı, resmen rahatlatıyor ve ebeveynlikle ilgili çok sorulara cevap veriyor bu kitap. Çok çok beğendim. Tüm annelere okumalarını tavsiye ederim :) ben bkm kitaptan indirimli almıştım. D&R de satış fiyatı biraz pahalı. Araştırdım en uygun bkm kitaptaydı ki, ben kitaplarımı  uygun fiyatlı olduğu için çoğu zaman oradan alırım. Oraya göz ata bilirsiniz başka yerlerde fiyatı pahalı bulsanız. Ama mutlaka okumanızı tavsiye ederim. Sevgiyle kalın :)


Hiç yorum yok :