İzleyiciler

12 Şubat 2017 Pazar

Denedim, yorunluyorum - Farmasi Argan yağlı ve kafein içerikli şampuan

Merhabalar:)
Bugün sizlere kullanıb  bitirdiğim Farmasi markasının Argan yağı ve kafein içerikli şampuanı hakkında deneyim sonucu görüşlerimi yazmak isterim. Şampuan 375 ml dır. Renklendirici içermediğinden şeffafdır, yani herhangi bir rengi yoktur. Boyalı ve yıpranmış saçlar için özel olarak geliştirilmiş bir üründür . Bunun yanı sıra şampuan silikon ve paraben de içermiyor. Kreme gerek kalmadan bu şampuan saçlarımı yumuşatmaya, temizlemeye yeterliydi. Hafif ve kendine has güzel bir kokusu var. Saçlar ayrıca parlaklaşıyordu. Lakin sevmediğim bir şey oldu. Bugün yıkadıysam birde iki gün sonra yıkanansaçlarımı  bir günde bir yıkıyordum. Benim saç tipim zaten yağlı. Bu şampuanın saçıma iyi gelmeyen tarafı bir tek saçlarımı çabuk yağlandırması oldu. Onun dışında sevdim. Benim düşünceme göre, kuru saçların mükemmel diye bileceği bir şampuan. Yine de denemeniz en güzeli. Farmasi üyelik ve kayıt için bayraktarhayal@gmail.com adresine yazarak   iletişime geçe bilirsiniz. Sevgiler :)


Hiç yorum yok :