İzleyiciler

20 Şubat 2017 Pazartesi

Denedim, yorumluyorum - Breatheright burun bandı

@fikrimuhim ve @breatherightr işbirliği neticesinde Fikrimühim üyelerine gönderilen nümuneleri  denedik (denedik diyorum, çünkü uç kişi denedik - eşim, ben ve eşimin erkek kardeşi).
İlk başta eşim, daha sonra kardeşi denedi. Eşim bu tür şeylere inanmayan biriydi. Ürünü ilk denediğinde  nasıl olduğunu sordum. "Burnum sanki tam olarak nefes alıyor şuan, tam olarak burnumun her iki deliğinin nefes aldığını hiss ediyorum" şeklinde yorumladı.
İkinci deneyen kardeşi oldu. O da buna benzer yorum yaptı ve ayriyeten ona uyku getirdiğini ve rahat uyuduğunu söyledi.
Benim denemem de tam bir faciaydı. Ben burnuma yapıştırıyordum Mert koparıyordu. :)) Sonunda bu gün Mert uyudu  ve ben bir kaç saat önce denedim tam olarak. Evet, eşimin söylediği gibi burnumun tam nefes aldığını hiss ediyorum. Ayrıca lavanta kokusu muhteşem. Hep uykulu biri olduğumdan ürünün mü bana uyku verdiğini, yoksa uykumun kendiliğinden geldiğini tam bilemedim. Görüşlerim bu kadar. Memnun kaldığım ve tavsiye edeceğim bir ürün oldu. Teşekkürler , @fikrimuhim ve @breatherightr :)


Hiç yorum yok :