İzleyiciler

31 Mart 2017 Cuma

DENEDİM, YORUMLUYORUM - CAPİCADE SAÇ İÇİN BB KREM

Merhabalar. Telefonumla ilgili bir sorundan dolayı bir süredir yazı yazamıyordum ve o sorun aradan kalktığı için artık durduğumuz yerden devam. Daha bir ürünü bitirdim bu günlerde ve artık hakkında yorum yapa bilirim diye düşünüyorum. Bu ürün bana #capicadeturkiye tarafından denemem için gönderilmişti. Önceki gönderilerimi incelerseniz ürün tanıtımını yapan çok detaylı bir yazı yazmışım. Ürün Türkiyede bir ilk. Saç için bb krem. Köpük kıvamında ve az miktarda kullanmak saça yeterli geliyor. Saç uclarım fön, maşa işlemlerinden dolayı kupkuru. Bu ürün sayesinde gerçek anlamda o sorunu gidere biliyordum. Saçı nemlendirir ve parlaklaştırır. Satın ala bileceğim ürünler listesine dahil oldu. Ürünü satın almak ve ya hakkında bilgi sahibi olmak istersenz Facebook üzerinden Capicade sayfasıyla iletişime geçe bilirsiniz. Sevgiler.


Hiç yorum yok :