İzleyiciler

7 Şubat 2018 Çarşamba

ABC PARFÜMLÜ YUMUŞATICI

Yumuşatıcıların aslında insan vücuduna içeriklerinden dolayı çok zararlı olduğunun bilincindeyim. Bununla ilgili sayısını unutmuşum ne kadar araştırma yaptığımın. Çoğu zaman kullanmıyorum. Bazen de iyice yoldan çıkıyorum bu konuda. BİM marketin Bulutu vazgeçilmezimdi, sonra birdefa Yumoşun mavisini aldım ve daha almadım yumuşatıcı. Onun yerine sirke, lavanta yağı, menekşe yağı kullandım. Geçen markette ABC markasının bu yumuşatıcısını gördüm. Facebooktaki ev, temizlikle ilgili grupların birinde bayanlar bu yumuşatıcıyı çok medh etmişlerdi. Sırf kokusuna bakayım diye kapağını açtım, bide baktım evde makineye ekliyorum. Allahım, sana geliyorum. Yok böyle muhteşem koku. Hem de nasıl kalıcı. Yıkadıkca çamaşır yıkayasım geliyor. Zararlarının da bilincindeyim bu arada. Ne deyim. Galbime söz geçiremeyenlerdenüm be abey 😃 selametle 😍😍

Hiç yorum yok :