İzleyiciler

26 Ağustos 2019 Pazartesi

DENEDİM, YORUMLUYORUM - SİBERİAN WELLNESS KIRIŞIKLIK KARŞITI SERUM

  "Görmedim senin gibi, sevmedim hiç kimseyi" - o şarkıyı hiç duydunuzmu,  arkadaşlar? Şimdi soracaksınız, ne alaka ? O şarkının o cümlesi benim resimde gördüğünüz şu ürüne olan sevgimi ifade ediyor ☺
  Tüm samimiyyetimle söylüyorum, tüm içtenliğimle söylüyorum, bunun hediye olmasıyla bir alakası yoktur.  Belki 50 farklı markanın serumunu denemiş biri olarak, bu serum hayatımın efendisi oldu. "SİBERİAN WELNESS" (@siberianwellnessturkey ) ait "Kırışıklık görünüm azaltıcı etkili yoğun yüz serumu" olan bu ürün aslında 50 yaş üstü insanlar içindir. Lakin, denemem için gelen ürünlerin içinde bu serumla göz göze geldiğimizde bir bakıştık, bir bakıştık 🙈 "evet" dedim ilani aşkına 😀 
  Cilt bakım kremleri, nemlendiricileri, besleyicileri bir tarafa kalsın, bende serumlara acayip merak ve hayranlık var.  Ürünler geldiği günden bu ürünümüzü kullanıyorum. Neredeyse 10 gün oldu. Her gece uyumadan önce tüm cilt temizliğimi yaparak sadece bu serumu kullanıyorum. Başka hiç bir şey. Ne tonik, ne nemlendirici, ne besleyici. Ve benim ne kadar kompleksli "woman" olduğumu çevrem iyi biliyor. Bir kompleksten çıkıb diğerine giriyorum. Bir bakıyorsun aynalara küsmüşüm, bir bakıyorsun saçlarıma küsmüşüm. Yani çeşit çeşit gel gitlerim var 😀 Bu serumu kullandığım günden aynalarla ayrılmaz ikili olmuşum.
  Benim gözlemlediğim şu -  cilde acayip bir aydınlık veriyor, cildi pürüzsüzleştiriyor, cilt rengini açıyor ve evet inanınki "gözle görünen kırışıklıkları belirgin ölçüde azaltıyor" vaadi birebir doğrudur. İki kaşımın arasındaki mimik kırışıklık giderek çukura dönüşüyordu 🙈 ve bu serumu kullandığım 10 gün süre boyunca belirgin ölçüde o kırışıklıkta azalma var.  Ürünün ölçüsü 10 ml, katalog fiyatı 50 tl,  kendine has çok zarif bir kokusu var. 
  Sülfat, paraben, ftalat, mineral yağ, yapay renk içermiyor. Aynı serinin 30 ve 40 yaş üstü serumları da var. Bu serum bittikten sonra 30 yaş üstü serumunu satın alarak deneyeceğim.  Serumu nereden satın ala bilirim? sorarsanız İnstagramda @siberianwellnessturkey sayfasıyla irtibata geçe bilir ve ya https://tr.siberianhealth.com/tr bu linkten resmi sitesini inceleyerek satın almanızı tavsiye ediyorum. Üyelikle (%25 indirimli) ve ya üyeliksiz satın ala bilirsiniz.  Ürünü denememe vesile olduğu için @siberianwellnessturkey e teşekkürler ☺💖

1 yorum :

siberian wellness üyelik dedi ki...

siberian wellness ile ilgili bilgilendirme için teşekkür ederim.