İzleyiciler

24 Ağustos 2019 Cumartesi

DENEDİM, YORUMLUYORUM -"ELİDOR" ESMER PARLAKLIK ŞAMPUAN VE FARMASİ AT KESTANESİ BALZAMI

Hani diyorlar ya "ruh eşimi buldum". Bakın bu iki ürün benim ruh eşim, ruhumun ürünleri 😀 Kesinlikle, şaka yapmıyorum, bu ürünler hayatımda çok önemli yere sahip ikisi de. Şuan ikisi de çöpe gidiyor, çünkü ikisi de bu gün bitti. Ama birinin yedeği var, diğerini de birazdan alacağım.

  🌻İnstagram profil resmimde saçlarımın kalın ve gür görünmesine bakmayın. Benim saçlarım kenardan "5 kişi bunun saçını yolsa 2 seneye bitmez" görüntüsünde olsa da çok ince, seyrek, çabuk yağlanan bir tiptedir. Böyle anlatılmaz yaşanır cinsten. Ama onları seviyorum bu şımarıklıklarına rağmen. Huyları aynı benim gibi, her kesle anlaşamam,onlarda her şampuanla anlaşamaz. "Elidor" markasının"Esmer Parlaklık" serisinden olan siyah kutulu bu şampuanını markette tesadüf eseri "denerim" diyerek sepete atmıştım. O gün bu gündür sevgiliyiz 💖 Şampuan 33 sene boyunca saçıma iyi gelen en iyi şampuan oldu. Kokusu da kendisi ve benim gibi 🙊😁 muhteşem. Bu seri üretimden kaldırılmadığı sürece evlatlığım benim. #elidorturkey
  🌻İkinci ürün, Farmasinin iki kat etkili "At kestanesi balzamı". 20 ya da 21ci kutuyu bitiriyorum. Benim boynumda ve ayaklarımda sık sık ağrılar oluyor. Doktorların verdiği ilaçlar, reçeteler, neler neler .. yine geçmiyor. Şu balsam sanki "bırakın ben bu işi hall ederim", "ben varken siz kimsiniz yaa"havasında bir ürün. 😀 Ağrıyan kısmıma sürdükten sonra dakika tutuyorum. 8 dakikanın sonunda (inanın bu kaçıncı kutum, hep o dakikayı tutuyorum, asla 9cu dakikaya geçmedi) ağrıyı kesiyor. Hiç bir zaman vazgeçmeyeceğim ürün. 
Ben @gittigidiyor dan 4 adet almıştım en son. Siz oradan da ala bilirsiniz, her hangi Farmasi üyeliği olan birinden de satın ala bilirsiniz. Farmasiyle ilişkisi olan bir arkadaşınız, tanıdığınız yoksa tavsiye edeceğim biri var. İnstagramda @farmasi_yeliz hanıma yazarsanız size yardımçı olur sevgili arkadaşım satın alma konusunda. 
Benim bitirdiklerim bunlar şimdilik arkadaşlar. Bir sonraki yazımızda görüşmek üzere çok sevgilerimi gönderiyorum okuyan gözlerinize 💖💖💖

Hiç yorum yok :