İzleyiciler

8 Ağustos 2019 Perşembe

GERİ DÖNDÜM VE YENİ ÜRÜNLER

Tekrardan merhabalar. Uzun bir süredir görüşemedik, yazamadım, çizemedim, blogumla ve instagram sayfamla ilgilenemedim. Ve bu süre zarfında boş durduğum anlamına gelmiyor, 4 dil öğrendim, bir çok ürün denedim, bir çok yerler gezdim, bir çok kitaplar okudum ve en önemlisi oğlumu büyüttüm 4 yaşına getirdim. Günlük zamanımda kısa da olsa boşluklar bulunca, bloguma dönmeye karar verdim. 💖 
Yaklaşan Kurban bayramı indirimlerinden  benim aldıklarım bunlar oldu. Üç ürünün üçü de ihtiyac ürünüydü ve üçünü de ilk defa deneyeceğim. "Bee Beauty" markasının ürünlerini @gratistr den yanlış hatırlamıyorsam 10.95 gibi bir fiyata aldım. Gratis kart indirimiyle bu fiyata geliyordu. Micellar Makiyaj temizleme suyu ve canlandırıcı tonikten ibarettir ürünler. 
Makyaj temizleme suyu - tüm cilt tiplerine uygun, yüz, göz ve dudaklardaki makyajı çıkarmak içindir. Parfüm ve paraben içermiyor. 500 ml lik bu ürün aloe vera ve salatalık özü içeriyor. Nemlendirici etkisi vardır.
Canlandırıcı tonikse 200 ml dir. Bu ürün de yine aloe vera ve salatalık özü içeriyor. Tüm cilt tiplerinin kullanımına uygundur.  Paraben ve alkol içermez. E vitamini içerir.
Catrice markasının "530 purple steam" ruju ise belki 2 yıldır aradığım renktir. Mora zaafım var. Bu tonu çok aramıştım, hatta biraz daha açık tonunu aramıştım. Neyse kısmetde bu varmış. Çok sevdiğim @rossmannturkiye den aldım. İndirimde 14 tl gibi bir fiyatı vardı.
Denemelerime gelince makyaj temizleme suyunu daha kullanmadım. "NİVEA" markalı makyaj temizleme suyumun bitmesine az kaldı (üründen aşırı memnunum, yazısı gelecektir.) O bitince bu ürünü kullamacağım.
Toniki 3 gündür kullanıyorum. Gece cilt temizliğimi tamamen bitirdikten sonra tonik uyguluyorum. Ve bu 3 günde gördüğüm etkisi gerçekten muhteşemdir. Cildim pürüzsüz ve bebek cildi gibi yumuşacık oluyor sabah uyandığımda. Tabi bu ürün hakkında bu son düşüncem değil. Ürün bitene kadar kullanılacak ve daha sonra etkileri hakkında yeni bir yazı gelecektir. Şimdilik sağlıkla ve esen kalın 💖

Hiç yorum yok :