İzleyiciler

13 Eylül 2019 Cuma

EV YAPIMI DİŞ MACUNU

Merhabalar, efendim ☺
🌼 Bu gün uzun süredir kendi denediğim ve sonucunu olumlu yönde aldığım ev yapımı diş macunu tarifini sizinle paylaşmaya geldim. Tıkalı kulağımı soran yok bu arada, ama ben yine söylüyeyim yavaş yavaş açılıyor 😆 Neyse, konumuza geri dönelim.
🌼Ev yapımı diş macunumuzu hazırlamak için size gerekenler :
✅Hindistan cevizi yağı
✅Zerdeçal
Bazı tariflerde nane yağı ilave edildiği de var, ama ben yapmadım.
🌼Miktar önemli değil, göz kararı macun kıvamı alana kadar karıştırıyorsunuz ve diş fırçasıyla normal diş macunu gibi dişlerinize uygulama yapıyorsunuz. Yalnızca önemli bir not: her uygulama öncesi macunu karıştırın. Ağzı kapalı bir cam kabda 2 hafta kadar kala biliyor. Siz yine de 1 hafta boyunca size yetecek kadar az hazırlayın.
🌼 Gelelim etkilerine:
✅İlk ve inanılmaz etkisi - düzenli ve sürekli kullanıldığında inci gibi bembeyaz dişlere sahip oluyorsunuz ✅Diş çürüklerinin giderilmesine az da olsa etkisi var
✅Diş çürüklerinin yaranmasının karşısınu alıyor
✅Yenile bilirdir.
Ben çok faydasını gördüğüm için sizinle paylaşmak istedim. Umarım işinize yarar. 
Okuduktan sonra yazıyı beğenmeyi unutmayın 💞Sevgiler 💞

Hiç yorum yok :