İzleyiciler

11 Eylül 2019 Çarşamba

DENEDİM, YORUMLUYORUM - "HOPE" SAÇ BOYASI

🐥 Hep iyi, hep iyi, hep iyi olmaz, arkadaşlar. Ben iyilik meleğimiyim? Hayır 😃 👻Bu gün size fiyat bakımından uygun, performans bakımından size bedava istediğiniz sinir hastalığını hediye edecek bir ürün tanıtacağım.
✅ Ürün "Şok" marketlerinde 8.95 gibi bir fiyata satılıyor.
✅Kırmızı, mor, sarı, yeşil, mavi gibi renklerin yer yüzünde var olduğunu saymazsak diğer tüm renklerde üretilmiştir.
✅İlk defa aldığımda her halde bu ürün bozuktur demiştim. Dün yine tekrar iki kutu aldım. Bir sarı, bir siyah rengini. Postişlerimi boyama amaçlı.
✅Ürünün içeriği 2 eldiven, krem saç boyası, oksidan krem ve saç bakım kreminden ibarettir.
✅Gelelim performansına. Hani tuzlu denizle, tatlı suyu olan deniz karışmaz falan diyorlar ya. Bu ürünün içeriğindeki krem saç boyası ve oksidan krem bu mucizenin baş kahramanı sanırım. Karıştırın, saatlerce karıştırın, günlerce karıştırın, son nefesinize kadar karıştırın - KARIŞMAZ☺ Yani o kadar garanti ediyorum - KARIŞMAZ.
✅Performansı benim bakış acımdan - 0
✅ İsmini sorarsanız "Hope"
🌻 Bu kadar, arkadaşlar. Kimin boş zamanı, sinirlenme ihtiyacı varsa bu ürünü alarak meşguliyyet yapa bilir kendine. Bense her zamanki gibi hepinizi seviyorum. İMZA: Bir dost 😗😗😗 

Hiç yorum yok :