İzleyiciler

8 Eylül 2019 Pazar

DENEDİM, YORUMLUYORUM - "SİBERİAN WELLNESS" 3Ü 1 ARADA - TEMİZLEYİCİ, PEELİNG, MASKE

Merhabalar. 
🌼Kullanarak neredeyse yarısına geldiğim bir ürün hakkında yorumlarımı sizinle paylaşmak için tekrardan buradayım, efendim ☺ Siberian Wellness markasına ait bu ürün 3ü 1inde - yani daha detaylı açıklarsam hem temizleyici, hem peeling, hem maske görevini yerine getiriyor. 
🌼Ben peeling olarak kullandım. Gözlemlediğim etkileri şu şekilde :
✅ ilk kullanımdan itibaren cilt tonunuzu bir ton beyazlatıyor,
✅cildi nazikce temizliyor,
✅ciltten arınması kolaydır, çabuk durulnıyor,
✅cilde nemlik sağlıyor,
✅tamamen bitkisel olduğu için muhteşem parfüm kokusu, ayılıb bayılacağınız bir koku yoktur. Bitkisel bir kokusu var. Beni rahatsız etmedi. Çünkü görevini yerine güzel getirdi.
🌼İçeriği siberiya ginsengi, meşe kabuğu, ardıç kabuğu, kekik ve deve tabanı ekstrelerinden ibarettir.
🌼 Satış fiyatı 30 tl dir. Boyutu 75 ml dir.
🌼 Satın almak için İnstagramda  @siberianwellnessturkey sayfasıyla iletişime geçe bilirsiniz. Üyelikle ve üyeliksiz satın ala biliyorsunuz. Üyelikle satın aldığınızda %25 indirimle satın alıyorsunuz.
🌼Sonda bu güzel ürünle tanışmama vesile oldukları için @siberianwellnessturkey ailesine içten ve samimi teşekkürler 💞

Hiç yorum yok :