İzleyiciler

6 Eylül 2019 Cuma

DENEDİM, YORUMLUYORUM - BİODERMA "Photoderm Nude Touch" 50+

Merhabalar 💖 Dış kulak iltihabından hala tıkanıklığı açılmayan sağır kulağımla huzurunuzdayım tekrardan, efendim ☺ Denediğim bir  tester ürün hakkında görüşlerimi sizinle paylaşmak istiyorum. Ürün Bioderma markasının "Photoderm Nude Touch" 50+ koruma faktörlü karma ve yağlı ciltlere uygun nasıl desem cilt tonunu dengeleyici kremi. Benim için biraz BB krem görevi gördü. Dışarı çıkarken nemlendirici uyguladıktan 5 dakika sonra bu ürüni uyguladım. Cilt tonumu eşit rengte tonlaştırıyor. Kalıcılığı orta diye bilirim. Yani 4-5 saat kalıcılığı vardır. Ama benim gibi 24 saat bekleyenlerdenseniz 😃 bu iş olmaz ☺  Suya dayanıklıdır. Mat ve kadifemsi bir görüntü sağlıyor. Bendeki ürün dediğim gibi 2 ml. lik bir tester ürünüydü. Benim bakış acıma göre, hiç bir olumsuz özelliği yoktur ve alına bilinecek ürünler listesine dahil ola bilir.  Ürünün 40 ml.lik boyu şuanda vavendu.com da %20 indirimdedir.  Ayrıca ödemenizi havale/eft yle yaparsanız daha bir indirim ekleniyor üzerine.  Satın almak isteyenler için linki buraya bırakıyorum : https://www.vavendu.com/urun/bioderma-photoderm-nude-touch-spf50-golden-40-ml  Linki buradan alamazsanız DM den ve ya yorumlardan yazarsanız size gönderirim.  Ürünü denememe vesile olduğu için favori alış-veriş sitelerimden biri olan @vavendu ya (vavendu.com) sonsuz teşekkürler 💖

Hiç yorum yok :