İzleyiciler

18 Aralık 2014 Perşembe

Kitap seç, al 1 tl,2 tl, 3 tl, 4 tl (KAMPANYA)



Bizim eve en yakın kitap evi sanırım Elif Kitap Evidir ( Ben böyle sanıyorum, belki başkaları da var ben bilmiyorum, yeni olduğum için bu ülkede). Elif Kİtap Evine bir kez caddede belki 150 kişiye sora sora ulaşmıştım. Aslında çok kolay bir yerdeydi. Ama niyese ben anlamıyordum yerini. Bu da yabancı olduğumdan ileri gele biliyore :D Neyse,şu bahs ettiğim Elif Kitap evi çok büyük bir kitap evi içerisinde hem de hobi, kırtasiye malzemeleri de var. Ayrıca yazmadan geçemiyeceğim. Elemanları da çok güleryüzlüve dikkatliler. Bir kere ben onları çok sevdim :)) Neyse. Demem o ki, şuan bana vernik gerekiyordu ben de internetten Elif Kİtap Evinin online sitesi varmı, satışdakirünleri o sitede sergileniyormu diye bakıyordum ki, alternatifkitap.com diye bir siteye rastladım. Sitede şuan için kampanya var. 1,2,3,4 tl ye kitaplar satışa sunulmuş. Aralarında çok çok güzel kitaplar da var. Linki sizinle de paylaşmak istedim belki birine yararlı olur diye.:) Çok sevgiyle kalın. 
Siteye geçiş yapmak için TIKKKK

3 yorum :

İnci Çelik dedi ki...

Merhaba, blogunuzu keşif etkinliği sayesinde keşfettim. Hemen izlemeye aldım. Ben de sizi bloguma beklerim. Ayrıca böyle güzel bir haberi paylaştığınız için teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Teşekkürler
mutlu bri haftasonu olsun..

MUTLULUK HER YERDE dedi ki...

ben teşekkür ederim :) blog linklerinizi bıraka bilirsiniz :)