İzleyiciler

14 Ağustos 2015 Cuma

Dondurulmuş maden suyunun cilde faydalari ve zararları

Uzun bir süre oldu internette cilde doğal yollarla bakım yapmanın yollarını araştırıyordum.
Şu dondurulmuş maden suyuyla yüze masaj yapma sevdasına da o araştırmalarım sonucunda aşık oldum :)
Gerçekten her yerde faydalı olduğunu yazıyor. 
Şimdi bu konuda araştırdığım bir yazıdan alıntıları kısa halde sizin de okumanızı sağlıyacağım.
İstenilirse dondurulmuş halde ( buz halinde), istenirse de pamuğa sürülerek cilde uygulana biliyor maden suyu.
İçeriğindeki silisyum sayesinde gözenekleri sıkılaştırarak, cildinizi güçlendirir.

Maden suyunun en sık cilde uygulandığı ülke Japonyaymış. Japonlar hatta maden suyundan banyo da yapıyorlarmış.
Maden suyunu içmek ve ya onunla banyo yapmak toksinlerden vücudumuzu arındırarak rahatlatıcı etki yapar.
Yüzde mimik çizgilere sürülerse kırışıklıklar belli bir süre sonra yok olur.
Özellikle, tüm yazılarda okuduğum buydu. Evde maden suyunuz varsa, makyaj temizleyicilerine asla para vermeyin. Hiç uygulamadım bu yöntemi ama kesinlikle makyaj çıkarmada bir harika olduğuna inanıyorum. Nasıl ki, benim düşünceme göre hiç bir kozmetik tonik gül suyunun yerini veremez, maden suyu da öyle. Tabi ki, benim düşünceme göre.
Bir yazıda da okudum ki, maden suyu bazı hassas ciltlerde allerjik etki yaratıyormuş. İşte, burası bana ait.
"Beypazarı" markalı maden suyundan alıb bu şekilde dondurdum. Sadece bir kez yüzüme buzla masaj yaptım. Hoşuma gitti ama malesef o gün akşam iki yanağım da allerjik oldu.  Yoksa bu doğal yöntemi asla bırakma gibi düşüncede değildim.
Ama genelde çok az cilt tipi varmış ki, onlarda allerjik yapıyormuş. Malesef, benim cilt tipim de o azlık içerisindeymiş :(
Bu kadar. Ama faydaları haddinden fazla. Eğer cildinizde hiç bir allerjik reaksiyo yapmazsa kesinlikle tavsiye ederim kullanmanızı.
Ve yazmadan geçemiyeceğim. Okuduğum kadarıyla, kullanmadan önce bileğin iç tarafında da deneme yapa bilirsiniz. Tabi ki, ben uygularken bu kısmını atlatmışdım. Aman siz atlatmayın derim :)
Çok sevgiler :)

Hiç yorum yok :