İzleyiciler

19 Eylül 2015 Cumartesi

Bitib çöpe gidenler


Merhabalaar:)
Hiç uzatmadan bitirib çöpe gönderdiklerim yazısını yazacağım. Her yazımı çok uzattığımın farkındayım, bu kez öyle olmayacak ama :))
Başlıyoruz :)

Garnier Skin Naturals detoks etkili, üzüm özlü cilt temizleme sütü -  Bu ürünü geçen sene, yeni gelin geldiğimda sanırım mart ayıydı eczaneden 7 tl-ye almıştım. Önceleri daha sık kullanırdım, cilt temizleme ürünlerim çoğaldıkca bunu ara -sıra kullanmaya başladım. Ve yalnız bu zamanlarda bitire bildim. Ben bunu genelde makyajımı çıkarmak için kullanıyordum. Ve de çok beğendim. İyi anlaşıyorduk. Gözümü yakma gibi bir kötülüğü de yoktu. Nemlendirmesi harikaydı. Bana göre baya bir bereketli ürün oldu. Az birşey pamuğa dökmem yetiyordu göz makyajımı ve ya cild makyajımı çikarmaya. Elimdeki ürünleri bitirdikden sonra yine ala bilirim.
Gliss Million Gloss parlaklığını yitirmiş mat saçlar için şampuan-  +Fikri Mühim tarafından denenmem için gönderilmişti. Diğerlerini hediye ettim. Bir tane şuan yedekte var. Ve bu 400 ml-lik büyük boyutunu kullanıb bitirdim. Sevdim. Kokusu güzeldi, saça yumşaklık veriyordu. Tekrardan ala bileceğim bir ürün.
İnnova Hydra-Foam yüz temizleme köpüğü -  Bunu da geçen sene yeni gelin geldiğimde Gratis-ten almıştım.  Hiç bir şey anlamadığım bir üründü. Bu ürünü bol bol kullandım. Ama bana göre hiç bir özelliği ve güzelliği yok. Hiç sevmedim. Ayrıca son kullanım tarihi 2019. Ama şuan simsiyah bir su ve çok pis kokuyor. Anlaşılan o ki, bozulmuş. 2019-u görmeden öldü garibim :)) Yarısından azı dolu, ama hem sevmediğim için hem de felç geçirdiği için ürünü bir daha tekrar almamam dileğiyle çöpe gönderiyorum. Bunu çoktan atıcaktım da. Neyse unutmuşum. Bozulmasaydı bile yine atardım.
My beauty disk makyaj temizleme pamuğu -  Sevdim. Güzel üründü. Yumşacıktı. Yine alırım.
Pereja gül suyu -  Bunu Ramazanda Şok marketlerinde güllaçta kullanmak için satıyorlardı. Ben de yüzümü güllaç görerek yüz silme niyyetine almıştım. İkinci şişesi. Gül suyunun her türlüsüne aşığım. Bana göre dünyanın en bahalı tonikleri bile gül suyunun yanında eksik kalır. Elimde bir sürü gül suyu olduğu için şuan bundan almıycam. Şişesi de bir güzel prensesimin. Ama  şişeyi çöpe atıcam. Cam olursa belki tutardım. Malesef plastik. 
Signal beyaz güç diş macunu - Ne beyazlatmadı, ne sarartmadı dişlerimi. Temizlemesi iyiydi sadece. Başka hiç bir fikrim yok. Sensodiyn olduğu sürece hiç bir diş macunu gözümde güzel değil şuanda kusura bakmayın :))
Ve "Avon"dan  "Pure Blanca" parfümü - Ukraynadan arkadaşım göndermişdi hediye olarak. Kokusunu da çok seviyorum, ambalajını da çok seviyorum, kalıcılığını da çok seviyorum, her şeyini çok seviyorum. Şuan elimde parfümüm çok. O yüzden bilmiyorum doğrusu hiç bir fikrim yok alıb almıyacağım hakkında. Avon hayvanlar üzerinde test etmeyi ortadan kaldırırsa belki yarın gidib alırım. Alma konusunda fikrimin olmamasının en büyük nedenlerinden biri de bu.
Bu kadar.
Okuyan gözleriniz hiç ama hiç yorulmasın.
Kocaman sevgiler :)

Hiç yorum yok :