İzleyiciler

28 Eylül 2015 Pazartesi

Gece bakım rutinim :)


Merhabalar :)
Bu gün sizin için yazacağım gece bakım rutinim olsun istedim :) Çok konuşmadan hemen sıralamaya geçiyorum :) (Konuşursam durmam o hastalığı biliyorsunuz bende :D )

Makyajımı temizliğe başlarken genelde önce içeriği temiz olan ya bebek ya da normal ıslak havlulardan kullanırım. Bana ilk adım olarak bu daha kolaymış gibi geliyor. Aloeveralı gördüğünüz şu ıslak havlu paraben ve alkol içermediği için tercihim olmuştu. Ama parfüm içeriyor. Makyajı çıkarması çok çok süper olmasa da kötü de değil. Bilmiyorum bir makyajı çıkarmaya kaç tane yaprak kullanıyorum ama tam temiz görene kadar yüzümü siliyorum bunlarla :) sonra ikinci aşamaya geçiyorum. Şiddetle tavsiye etmiyorum sadece tavsiye ediyorum.




İkinci aşama olarak Janssen Kozmetiğin  gönderdiği ürünler arasında olan "Mild creamy cleansr" ürünüyle temizliğe başladım cildimi. Beyaz krem halinde olan bu ürün beni çok çok memnun etti. Hatta çoktan çok memnun etti. Temiz ıslak mendil görünceye kadar yüzümü siliyorum demiştim bir önceki resmin altında. Ama demek ki ıslak mendil yetersiz kalıyormuş :)




Bu da temiz ıslak havlu kalıncaya kadar yüzümü temizledikten sonra temizleyici sütün çıkartığı kozmetik :) Ürünü şiddetle tavsiye ederim :)




Sonraki adım yüzümü Janssen Kozmetiğin  temizleyici  yüz yıkama jeliyle yıkamak oluyor. Ferahlatıcı kokusu ve verdiği temizlik hissi çok güzel :)



Ve en son adım Janssen Kozmetiğin "Radiant Firming Tonic"yle  tonik görevini cildimde yerine getirmek :)  Bu toniği de kesinlikle ama kesinlikle tavsiye ederim her kese . "Olay gece kremim ve "Loreal 3 etkili "  göz altı kremim. :) iyi geceleriniz olsun :) cilt bakımını ihmal etmeyin :)

Hiç yorum yok :