İzleyiciler

10 Eylül 2015 Perşembe

Yeni neler aldım ? -2


Yeni neler aldım? -2 yazısında bu kez size son haftalarda, Azerbaycandan döndükten sonra Türkiyede aldıklarım hakkında yazacağım :)
Şampuan almak hiç aklımda yoktu, "Rammar" marketinden alış-veriş yaparken "Syoss" şampuanının ikisinin fiyatı 10 tl diye indirime girmişti. "Syoss" markasını hiç kullanmamıştım ve merak etmiyor da değildim açıkcası. Aldım hemen.
Eve geldikten sonra üzerini okumuşum "kuru ve cansız saçlar için" yazıyor. Ani pişmanlık geçirdim. Çünkü benim saçlarım yağlı gibi. Ama yine de her şeyi göze alarak kullanma kararı aldım. Şuan birini bitirmek üzereyim. Saçlarımda yağlılık hissi, kepeklenme ve s. ve s. asla bırakmadı. Hiç bir yan etkisini görmedim. Ve kokusunun kalıcılığı beni kendine hayran etti. Bir diğerini de eniştem geldiğinde Azerbaycana ablamlara hediye gönderdim. Yine aynı fiyata görürsem kesinlikle yine alacağım bir şampuan oldu benim için.
İkinci aldığım ürün tarçın yağı oldu. Tarçın yağının dudak dolgunlaştırıcı etkisi hakkında çok okumuştum. Tabi ki, bu etki kendini tarçın yağını devamlı kullandığında gösteriyor.
Evet,kızlar, yalan değil. Artık 15 günden fazla oldu kullandığım. Dudaklarımda gözle görülür derecede dolgunlaşma hissi var.
Azerbaycan gruplarının birinde bir kız böyle bir tarif yazmışdı tarçın yağıyla dudak dolgunlaştırma hakkında. Vazelin ve tarçın yağı karıştırılır. Önce temiz bir diş fırçasıyla dudaklarınızı güzelce masajn yapıyorsunuz. Daha sonra vazelin ve tarçın yağı karışımını sürüyorsunuz. Etkisinden ağlıya bilirsiniz hatta o derece yakıyor diyorlardı:)) Fakat ben bu tarifle kullanmadım. Geceleri uyurken sadece bir damla parmağıma damlatıb tüm dudağıma sürdüm ve uyudum. O kadar.
Daha sonra @cosmeticatr -dan indirim alış verişinde bir kaç şey aldım. 
Garnierden saç boyası - annem için aldım, kendim kına kullandığımdan saç boyalarına ihtiyac duymuyorum şuan için.
Bebak bacak fondöteni aldım. Ve mükemmel bir ürün diye bilirim. Bacaklarınıza sıktığınızda pürüzsüz gösteriyor, akma, oraya-buraya yayılma hissi asla ve asla yok ve en önemlisi doğal duruyor.
Deborah BB krem aldım daha sonra. Bu BB kremi sadece merakımdan aldım diye bilirim. Ama hayatımın aşkı ve hiç bir zaman vazgeçmeyeceğim bir ürün oldu benim için. Bu ürün hakkında sanırım sıradaki postumda geniş bir yazı yazacağım. Çünkü hak ediyor. 
Cecileden eyeliner- doğru kalıcılığı mükemmel ama fırçası hiç beni memnun etmedi, hatta hayal kırıklığına uğrattı diye bilirim. Hint yağıyla zorla uzattığım göz pınarı kipriklerimle şu eyelinerin fırçası bir türlü anlaşamıyorlar, sürekli kavga dövüş halindeler :))) Ama genel olarak ürünün kalitesi beni memnun etti. Fırçası dışında.
Dove şampuanını da cosmeticatr ekipleri kargoma hediye olarak koymuşlardı. Sağolsunlar. Daha kullanmadım ve hakkında hiç bir fikrim yok :)
Kasım ayında doğacak (inşallah) bebeğimin mevlüdü için akgün züccaciyeden aldığım şişeler. Mükemmel şekilde paketlenmişdi diye bilirim. 50 tane şişeden sadece 1 tanesi kargonun soykırımına uğrayarak kırıla bilmişti :)
Yine bir alış-verişim Cosmeticatr-den oldu. Loreal Besleyici Altın günlük bakım göz kremi ve Loreal 3 etkili göz kremi aldım. Çantayı da alış-verişimin üzerinde hediye etmişlerdi. 
Göz kremlerinden 3 etkili olanı daha yeni kullanmaya başladığım için şimdilik sadece güzel nemlendirdiğini, yağlı hiss bırakmadığını diye bilirim.
Diğerini daha kullanmadığım için hakkında şuanlık hiç bir fikrim yok.
Not: Aldığım ürünler o kadar birikmiş ki, yaz yaz bitiremiyorum :) Sizi de bıktırmak istemiyorum. Bir kaç ürün kaldı geriye. Onları da gelecek postumda yazmayı düşünüyorum.
Keyifli okumalar ve kocaman sevgiler :)

Hiç yorum yok :