İzleyiciler

15 Ekim 2015 Perşembe

DENEDİM, YORUMLUYORUM - ELSEVE BESLEYİCİ MUCİZEVİ BAKIM YAĞİ


Merhabalar :)Bu gün sizlere %70-ni kullandığım "Elseve" besleyici mucizevi bakım yağı hakkında kendi görüşlerimi yazacağım.
Aslında hep Pantene ürünleri kullandığımdan Elseve almıyacaktım. Sadece Pantene yağımın sonuna geldiğimde "Kipa" da alış veriş zamanı aklıma çoğu bloggerin medh ettiği bu ürün geldi. Bir kez şans vererek denemeyi düşündüm.

İyi ürün. Kokusu denildiği gibi güzel, müthiş, öldüm-bittim, vazgeçilmez olmadı bana göre. 
Pantene-min kokusu müthişti ve kat kat güzeldi bundan.
Verdiği yumşaklık ve parlaklığı güzeldi. 
Pompalı olması çok hoşuma gitti. Genelde iki ve ya üç pompa saç uçlarıma yetiyordu.
Ben duş sonrası ıslak saçlarımın uçlarına uygularım hep. Ve bir şişenin sonuna gelmiş sayılırız artık.  Mucizevi bir şey olmadı benim için. Ama kötü de demem. 
Bir daha alırmıyım. Bilmem. Bu şişeyi tam bitirdikten sonra yine Pantene ürünlerine dönmeyi düşünüyorum. Ama belki arada sırada ala bilirim bundan da bir tane kullanmak için. Ama vazgeçilmez ürün olmadı benim için :)
Bu kadar kocaman sevgiler :)

Hiç yorum yok :