İzleyiciler

23 Ekim 2015 Cuma

DENEDİM, YORUMLUYORUM - "REVOX"-AT KUYRUĞU ŞAMPUANI

Bir kaç ay önce atkuyrugusampuani.com sitesinden denemem için "Revox-Atkuyruğu Şampuanı" hediye gönderilmişti.
Doğrsunu desem, bazen "saç kremsiz saçları keçe gibi yapıyor" diye bir-iki yorum okumuştum ve biraz teredütte kalmıştım. Zaten saçım kıvırcık.. Bide keçe gibi olursa ne yaparım ben diye düşünüyordum. Uzatayım uzun saçım olsun derken bide keçe saçlı kız olursam :)) Nihayet on beş gün kadar önce açtım şampuanı. Her saç tipi aynı değil ve her şampuan da her saç tipinde aynı etkiyi göstermiyor bana göre. Sırf bunu düşünerek bu güzelim şampuanı kullanmaya başladım.  Ayrıca içeriğini okursanız şampuanın aktif maddeleri bitkiseldir ve her hangi yan etkisi yoktur.  Ve de sırf bu yüzden düşündüm ki, ne kadar saçımı kötü yapar ki. Keşke çoktan başlasaydım kullanmaya diyorum, keşke çoktan başlasaydım.
Birkere şampuan saçı asla ve asla keçe gibi yapmıyor ve ben şampuanı kullanırken asla saç kremi kullanmadım. Saçlarım olduğundan bile yumuşacık oldu.

Miss gibi kokusu saçımda birdahaki yıkamaya kadar kalıyor kesinlikle, bunu ben dahil etrafımdakiler bile hiss ede biliyor. Kokusunu anlatıyorum size, masumiyyet kokuyor :) Anlatma tarzıma güldünüz, değilmi ? İnanın, o kokuyu anlatacak tek kelime buydu :) O kadar güzel bir kokusu var ki :)
Şampuan saç dökülmesini engelliyor ve saçın hızla büyümesine yardımçı olmayı vaad ediyor. 
Saçım zaten dökülmüyor bu aralar. Ama uzatma etkisini hiss ettim. Saçım en önemlisi çabucak yağlanmıyor. En önemli özelliği bu benim için.
Benimle aynı zamanda eşimde şampuanı kullanıyordu. Onun bu aralar saçı çok fena dökülüyordu. Sırf bu yüzden o da başladı kullanmaya şampuanı. Kendi görüşlerini "senin o şampuanın gerçekten etkili ha. Saç dökülmem sankı duruyor gibi" diye anlattı. Buna da çok sevindim.
Kısacası, beni memnun etti ürün. 
Ürün hakkında tanıtım yazısını okumak daha geniş bilgi elde etmek isterseniz  buraya tıklaya bilirsiniz.
Resmi sitesini incelemek içinse buraya tıklayınız :)
Yeniden alırmıyım ? Evet, alacağım ürünler listesine dahil olan bir ürün oldu. 
Her kese kocaman sevgiler :)

Hiç yorum yok :