İzleyiciler

28 Ekim 2015 Çarşamba

DENEDİM, YORUMLUYORUM - GİOVANNİ ŞAMPUANI

Bu günün ikinci ve sonuncu yazısı şu dövüb-dövüb öldüresim gelen şampuan hakkında olacaktır. Anlayacağınız deneyib-yorumladığım, kapıdan kovsam camdan gelen bir ürün. 
Bunu bir Gratis gezmesinde almıştım. Gördüğünüz gibi minik seyahat boyu. 4.95-mi yoksa 7.95-mi şuan tam hatırlamıyorum fiyatını, ama böyle bir fiyata almıştım.

Normal ve kuru saçlar içindir. Benim saçım da normala dönük yağlı saç oluyor giderek. 
Şampuanı aldığım gün denedim. İnanın, saçım arap düğümü mü diyorlar ne diyorlar aynı ondan oldu. Saçımı açamıyordum. Üzeri  üzerine saç kremi de sürdüm. Şampuan o kadar etki etmişdi ki, saçıma saç kremi bile o anda sanırım bu şampuandan nefret etti. Bide düşündüm ki, bu şampuan benim normala dönük yağlı saçlarımı böyle keçe ettiyse kuru saçlılar bunu kullanırsa saçla insan arasında her halde üçüncü dünya savaşı çıkar :)) O derece yani :))
 Sonra eşime verdim kullanmaya. Onda da kepeklenme yaptı. Ve de kuruttu. O gün bu gündür bu şampuanın sonunda kalan kısmı bize bakıyor nefretle, biz de ona. Hiç kimse kullanmıyor onu. Ben eşime "sen kullan" diyorum, o bana "sen kullan" diyor. Böylece şampuan da sevilmeyen evlat gibi kalmış ortalıkta. Bu gün karar verdim yazısını yazıb çöpe atacağım. Ona verdiğim para çok olmasa da bana şuan milyarlar gibi gözüküyor. İyi ki, büyük boyunu almamışım, kesin felç olurdum.
İçeriğine gelecek olursak  böyle görüntüledim sizin için : 
Birdaha bedava verilse bile alamıyacağım bir ürün oldu benim için. Yazısını yazarken bile sinirleniyorum :)) Ay bana da delilik geldi galiba :))

Siz bu üründen kullandınızmı? Kullanıb memnun kaldınızmı? 

Sevgiler :)

Hiç yorum yok :