İzleyiciler

8 Kasım 2015 Pazar

DENEDİM, YORUMLUYORUM - LORİS DUŞ JELİ



Merhabalar :)
Bu gün size belki çoğunuzun tanımadığı bir duş jeli hakkında kendi görüşlerimden, deneyimlerimden bahs edeceğim.
Bu duş jelini Pendik çarşıda resmi mağazasından set halinde ( parfümü, sprey deodrantı, roll on ve duş jeli) 19 mu 18 mi böyle bir fiyata almıştım denemek için.
Geçenlerde kullanıb bitirdik. Gayet başarılu bir duş jeli oldu bana göre.
Köpürmesi ve verdiği temizlik hissi yeterdi artardı bile. Kokusu da müthişti. Zaten katalogları oluyor. Kendin katalogdan sevdiğin kokuyu seçip ala biliyorsun.
Biz eşim için bu seti aldığımızdan E65 serisini aldık ve duş jelini ben kullandım yarıdan çoğunu :)) içeriğinde parfüm, parafin, gliserin bulunuyor, ama paraben yok.
Türkiye üretimi bir ürün.180 ml. Memnun kaldım diye bilirim. Kokusu kalıcı değil ama çabuk da geçmez. Yine ala bileceğim bir ürün oldu. İleride farklı kokularından alıb denemeyi düşünüyorum.
Sevgiyle kalın :)


Hiç yorum yok :