İzleyiciler

9 Kasım 2015 Pazartesi

JANSSEN KOZMETİK- BODY LOTİON ALGAE VE PURİFYİNG MASK

Bu gün sevimli Janssen Cosmeticsten denemem için gönderilmiş bir hediye paketi aldım.  
Şirket  ve ürünleri hakkında daha geniş bilgi almak isterseniz buraya ve buraya tıklayarak hem tanıtım yazısını, hem denediğim ürünleri hakkında yazılarımı okuya bilirsiniz. "Yok hayır vallah senin o düşük çenenle uğraşacak zamanımız yok" derseniz ( tabi ki, demezsiniz seversiniz beni biliyorum :D) o zaman buraya tıklayıb resmi sitesine geçiş yapa,ürünlerini inceleye ve alış verişinizi yapa bilirsiniz. 

Ben de bu gün bana gönderilen ürünler hakkında size bilgi vereyim :)
İlk ürün Janssen Cosmetics-in Algae serisinden body lotionu - yani bildiğimiz vücut nemlendiricisidir. Bu serinin ürünleri okyanuslardan elde edilen yosunların benzersiz gücüyle metebolizmayı hızlandırır.Temel aktif bileşeni yosun özü, mineraller, amino asitler, eser elementler, vitamin ve antioksidanlar ile denizin muhteşem gücünden hareketle vücudu toparlar,sağlıklı ve yumuşak bir görünüme kavuşturur. Bana gönderilen ürünün boyutu - 200 ml-dir.
İkinci ürün(ler) Janssen Cosmeticsten  Purifying Mask - maskesinin 10 tane testeriydi.
Ürün yağlı, lekelenmiş bir cilt için derinlemesine temizlik yapıyor. Ben yarına, o bürü güne bırakamadım, hemen bir tanesini açıb denedim. Bir tester ürün benim yüzüme 2 kez uygulana bilecek kadar. Yani toplam 10 ürünü 20 kez uygulaya bileceğim ki, bu da deneme sonuçlarına baka bilmem için yeterli geliyor. Ürün krem gibi, düşünün ki, bir krem sürüyorsunuz yüzünüze.  Yumuşacık ve hafıftır. 20 dakika yüzde tuttuktan sonra yüzünüzü yıkamaya başlıyorsunuz. Ürünü ilk yüzüme sürdüğümde serinlik hissi verdi. Daha sonra o hiss geçti. Ve yıkadıktan sonra cilt tonum sanki bir kat beyazlamıştı, sağlıklı  ve ferah bir görünüme kavuşmuştu. Tam olarak hepsini bitirdikten sonra da yine bir yazısını yazacağım.
Ürün hakkında resmi sitesinde yazılan detaylara bakalım: 

  • Cilt sebumunu normalleştirir ve yeniler 
  • Yağlı cilt florası düzenlenir 
  • Cilt gözeneklerini açar ve temizler  
  • Lekeleri giderir kalıcı saf bir cilt sağlar
 
Yenilikçi anti-sebum kompleksi sayesinde % 18.2 aktif madde içeriği ile dört hafta kullanımdan(test değerlendirme Dermatest ®) sonra cilt yağ içeriğinin azaltılması kanıtlanmıştır. Karaçam sünger özü gözenekleri küçültür ve böylece cildi yeniler.

Yağlı ciltler için üretilmiş maskedir.

Satın almak ve detaylı şekilde incelemek için buraya tıklayınız.

Önemli not : Ürünler denendikten sonra "DenedimƏ, yorumluyorum" başlığı altında kendi görüşlerimi yansıtan, tarafsız ve samimi yazımı da yazacağım.

Sonda ürünlere ulaşmamda vesile olan sevgili Janssen Cosmeticsin tüm çalışanlarına içten ve samimi teşekkürlerimi bildiriyorum :)

Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok :