İzleyiciler

17 Mart 2016 Perşembe

DENEDİM, YORUMLUYORUM -CAPİCADE SAÇ İÇİN BB KREM

Merhaba, arkadaşlar ☺
Bir kaç gün önce sizlere "Capicade" isimli Türkiyede ilk ve tek saç için üretilen BB  krem hakkında bilgi vermiştim.
Bu günle artık 4cü kez kullanıyorum ürünü ve artık hakkında söyleye bileceğim bir fikrim var.
Abartısız, süslemesiz ürün halkında bir kelime diyeceğim : Müthiş !
Ürün bana ilk geldiğinde hakkında bilgi okurken sizi de bilgilendirmem için içimden "belki de abartılmış" kelimesi geçmişti. İtiraf ediyorum evet.
İnanın çok yanıldım.
Saçımı yağlandıracağını düşünmüştüm. Çünkü doğum sonrası kilolarca saç dökülüyor başımdan. Bazen bu zamana kadar neden kel olmadım diye düşünüyorum. O yüzden saçlarım çok inceldi. Bundan dolayı da hemen yağlanıyor. Ürünü firma yetkilisinin tavsiyesi üzre banyo sonrası nem saçıma uyguladım ( kuru saça da uygulaya bilirsiniz ki hiç bir sorun yok, aynı etkiyi göreceksiniz). Beyaz saç kremi gibi bir kıvamı var. İki avucumun arasında bir az masaj yaparak ürünü saçıma uyguladım. Saçlarımda güzel bir nemlilik ve aynı zamanda sağlam bir parlaklık oluştu. Ayrıca çok güzel kokusu var.
Ve !!! Benim için en önemlisi - saçlarım çok inceldiyinden artık kel kel gözüküyor başım . Bundan dolayı da dışarı çıkmaya utanıyorum. Bu annelikle ilgili geçici bir durum olsa da ben yine hazm edemiyorum. Bu bb krem elime geçtiğinden beri inanın evde bulunmuyorum hep dışarıdayım😁 saçıma o kadar güzel bir hacin vermiş ki o incelik bile malum olmuyor. Geçen gün bir arkadaşla saçımın dökülmesini konuştuğumda "yok be kızım saçın kalınlaşmış sanki " dedi. Ve o gün bu ürünü uygulamıştım. Anladım ki hacimli olması gerçek. Ürünü tüm eczanelerden sora bilirsiniz. 64.50 tl gibi bir fiyatı var. Bin türlü bilindik bilinmedik markaya vereceğiniz parayı sadece bu ürüne verin siz de rahat edin, saçınız da. Benim pantenin kuru yağını ne kadar çok kullandığımı bazılarınız biliyorsunuz. Artık bir kaç gün oldu onu kullanmıyorum. Bu bb kreme aşık oldum.
Bitince kesinlikle alacağım bir ürün.
Sevgiyle kalın.
❤❤❤❤


Hiç yorum yok :