İzleyiciler

23 Mart 2016 Çarşamba

DENEDİM, YORUMLUYORUM - RİVAL DE LOOP GREEN TEA GECE KREMİ

Merhabalar☺
Bu gün sizlere denediğim Rossmanlarda satılan Rival de Loop markasının Green tea gece kreminden biraz bahs etmek istiyorum.
Biterse mutlaka mutlaka tekrar tekrar alacağım bir ürün. 8 mart indiriminde #rossmanturkiye den 11 tl gibi bir fiyata almıştım. %40 indirim vardı o zaman Rival ürünlerinde. İndirinsiz yanılmıyorsam 19.90 fiyatı. ilk defa bu markayı kullanacağım için biraz tereddütteydim. Sevgili @audreyyblog a sordum. Çünkü yorumuna güveneceğim bloggerlerden biri hatta birincisi o. Kullanmamıştı o.
Neyse ki kullandım. Bir kaç gün oldu kullanalı. Birdaha bu üründen vazgeçeceğimi sanmıyorum. Cilde o kadar aydınlık bir görünüm veriyor ki.  Hızla emiliyormu hayır. Zaten yağlı değil jel kıvamında. İçerisindeki minik toplar yağlı. Ama o da çok aşırı yağlı değil. Yüze iyice yedirmek lazım. Daha sonra asla yağlılık ve ya yapış yapış hissi vermiyor. Etkisi herşeye değer. Nemlendirmesi harika, ciltteki lekelerin rengini açması müthiş, aydınlıkgörünüm vermesi muhteşem. Bu kadarcık ☺


Hiç yorum yok :