İzleyiciler

9 Nisan 2016 Cumartesi

DENEDİM, YORUMLUYORUM - LOREAL PARİS MUCİZEVİ YAĞ CİLT GÜZELLEŞTİRİCİ KREM



Merhaba ☺
#loréalparis #mucizeviyağciltgüzelleştiricibakımkremi güzel bir üründü ve ben dibini sıyırdım. Bu ürünü @cosmeticatr dan indirimde 20 tl gibi bir fiyata almıştım. Lorealın en başarılı ürünüydü bana göre. Sürümü, emilmesi kolaydı. Ciltte yağlılık yapmıyordu. Benim cildim çok yağlı ürünlere karşı hassastır. Bu ürün birazcık sanki su bazlıydı diye bilirim. Cilde aydınlatıcı uygulanmışcasına güzel bir parlaklık veriyordu. Kokusu da güzeldi. Seve seve kullandım. Birdaha alırmıyım? Şuan için evet diyemem. Çünkü denemek istediğim çok ürün var. Ve bunun yanı sıra indirimde cebime uygun fiyata görürsem alırım belki. Bu kremden bahs etmişken bununla birlikte aldığım reklamların öve öve doymadığı mucizevi yağından da bahs edeyim aynı markanın  bana göre tam bir hayal kırıklığıydı. Hakkında önceki postlarımda yazmışım. Onu kullanmıyorum daha. Bakalım ya birine hediye ederim. Ya da az miktarda gece kremlerime ilave edib öyle uygularım. Çünkü yalnız başıma uygulamam hiç mümkün değil. Verdiği o kötü yağlılık hissi resmen suratımı yakıyor. Bu kadar. Sevgiyle kalın 😍


Hiç yorum yok :