İzleyiciler

23 Nisan 2016 Cumartesi

DENEDİM, YORUMLUYORUM - CAPİLACTİF ŞAMPUAN

Merhabalar ☺ Günün ikinci ve sonuncu yazısını okumanız için size hediye ediyorum ☺Bir kaç post önce bu üründen bahs etmiştim. Capilactif normal saçlar için olan sık kullanılan saç bakım şampuanıdır. 89% bitki kökenli olan bu ürün saçınızı temizlemek için formüle edilmiştir. 9 bitki aktif kompleks ve amino asitler  ve onların dermoarıtma ve canlandırıcı özellikleri sayesinde saçınızı nemlendirir.
Bu ürünü kullandım. Benim saçım sanırım yağlı olduğundan saçıma çok iyi gelmedi. Evet yumşatması güzeldi. Kuru yapmıyordu saçımı. Kolay taranıyordu. Benim saçıma uygun gelmeyen kısmıysa saçımı 4-5 kez şampuanladıktan sonra yağdan arındırıyordu. Annem ve eşim ikisi de benimle beraber kullandılar. Onların saçları normal yani benimki gibi kuru değil. Onların ikisinin de saçına iyi geldi ve çok memnun kaldılar. Eşim hatta geçen gün bittiğini görünce  ilk kez "bu şampuandan yine varmı varsa ver kullanayım" dedi. Kısacası şampuan güzeldi sadece benim saçım yağlı olduğundan biraz zorladı beni. Bu kadar. Görsem alırmıyım? Eşim ve annem  için evet alırım☺
Sevgiyle kalın ☺


Yorum Gönder