İzleyiciler

24 Nisan 2016 Pazar

DENEDİM, YORUMLUYORUM - EEOSE FORTE KAŞ VE KİPRİK SERUMU

Merhabalar ☺
14 günde uzun kiprik ve dolgun kaşlara ulaşmamızı vaad eden ve sağlayan @eeoselabs ın kaş ve kiprik serumu EEOSE FORTEnin an itibarı ile sonuna gelmiş haldeyim. Kutuda sadece 3-4 günlük ya da beni 1 hafta idare edecek bir ürün kalmış ve onu da bitireceğim. Görsel bana göre bu ürün hakkında her şeyi anlatıyor şuanda.  İlk günden kipriklerimi çekmediğime üzülüyorum. Kısacık bir kioriğim ve doldurmadan asla dışarı  çıkamıyacağım kaşlarım vardı. Doğru burda kaşlarım yok şuanda Merdo kucağımdayken bir türlü iyice çalışamadım programla. Ama kaşlarımı da böyle resimle hazırlayıb sunacağım bakarsınız ne kadar fark olduğuna. Görselde 8ci günde uzayan kirpiklerim ve 28ci günde uzayan ve kalınlaşan kirpiklerim var. Sonuçlara kaş ve kipriklerimizin doğallığını asla bozmadan ulaşacağımızı vaad eden bu güzel ürünün toplam tedavi süresi sadece 6 haftadır.
Serum dermotolıjik ve oftalmolojik olarak test edilmiştir ve güvenle kullanılabilir.
Etkinliği ve güvenirliği Almanya, USA, Fransa ve Türkiye gibi değişik ülkelerdeki bağımsız laboratuvatlarca kanıtlanmıştır.
Ürünü tüm eczanelerden satın ala bilirsiniz. Fiyatı 99 tldir. Gerçi bizim eczaçı bana 93 tl dedi fiyatını. Ama kuruşu kuruşuna bu parayı hakeden bir ürün oldu benim için. Denemem için gönderilen tam bitince ikinci ürünü alacağım. Çünkü yetkililerle irtibata geçtim sordum. 1 sene boyunca bile her gün kullansam hiç bir sıkıntı yaratmaz. Bu kadar. Ürünü denememe vesile olan @eeoselabs a teşekkürler!☺ Sevgiyle kalın ❤❤❤❤❤❤


Hiç yorum yok :