İzleyiciler

26 Nisan 2016 Salı

DENEDİM, YORUMLUYORUM - SLEEY ÜTÜSÜZ ÜTÜ !

Merhabalar ☺
Bir ürün hakkında bahs edeceğim sizlere. Belki çoğunuzun bilgisi vardır. Bu ürünü @carrefoursa mağazasından 9.90 tl gibi bir fiyata aldım bloggerlerde medhini görerek. İlj eve geldiğimde kullandım. Sonuç sıfır. Yapıyorum olmuyor. @utusuzutu ye memnun kalmadığımı bildirdim. Bide @huzunsarisiblog un instagram sayfasında ürünle ilgili fotonun altına yorum yazmıştım. Her iki taraf bana ürünün iyi olduğunu söyledi. Bir yerlerde yanlış yapmıştım. Evet sorun gerçekten üründe değilmiş bendeymiş.  Ama şuana kadar nerde yanlış yaptım olmamıştı hala bilmiyorum. Tekrardan yorumlara bakarak ve @utusuzutu sayfasındaki blogger deneme videolarını dikkatle izleyerek eşimin kot pantolonunda denedim. Sonuç mu ? O nefret ettiğim ütüden kurtulduğuma eminim. Sonuç yukarıdaki görselde. Başarınızdan dolayı kutlarım sizi @utusuzutu ☺ her kese sevgiler ☺
Bide yanlış yaparsam itiraf edecek kadar masumum 😁


Hiç yorum yok :