İzleyiciler

19 Nisan 2016 Salı

DENEDİM, YORUMLUYORUM - Flormar Pudra

Merhabalar☺ Bu gün sizlere görseldeki pudra hakkında düşüncelerimi yazacağım.
@flormarturkiye nin beyaz ambalajlı 95 numara pudrası. Azerbaycandayken almıştım. İki yıl kadar kullandım. Geçen gün çekmecede buldum parçalanmıştı. İçeriğinde  minik parıltılar vardı. Sanırım bu ambalajda daha üretilmiyor artık. Güzel üründü. Kendi süngeriyle uygulandığında değil, fırçayla uygulandığında daha güzel sonuç alınıyordu. Benim düşünceme göre pudralardaki o süngerler boşuna üretiliyor. Çünki ürünü eşit dağıtmıyor ve ya haddinden fazla ya da çok az alıyor kendisine. Fırçayla pudra uygulamak benim için daha kolay.
Bu pudra artık üretilmediği için birdaha alamıyacağım kesin. Ama  #flormarturkiye nin diger pudralarına elindeki 6458894367 sayıda pudra 😁 bittikten sonra şans vere bilirim. Sevgiyle kalın😍


Hiç yorum yok :