İzleyiciler

30 Nisan 2016 Cumartesi

DENEDİM, YORUMLUYORUM - "NİVEA" ÇİFT ETKİLİ GÖZ MAKYAJI TEMİZLEYİCİSİ

Merhabalar ☺ Göz makyajımızı çıkarmamız bazen dünyanın en büyük işkencesi oluyor. Hele ki yorgunsak bazen hiç uğraşasımız gelmiyor öylece yatıyoruz. Ama makyajla uyumanın cilde özellikle gözlerimize ne kadar zararlı olduğunu sadece bir kere araştırsak eminim ki uykumuzdan vaz geçeriz. Peki, bunun çaresi varmı? Var tabi ki. Uygun fiyatlı, sizi uğraştırmayacak, disk pamukların ( normal pamuklada olur, sadece ben ne kadar makyajı kolay silmesini anlatmak için disk pamuğu nümune göstermek istedim) biriyle her iki göz makyajınızı ( çok koyu makyajsa iki disk pamuk yeterli) silecek gücte olan bu ürünü bence makyaj yapan her kes dolabının bir köşesinde bulundurmalıdır. Evet, anlattığım ürün görselde gördüğünüz gibi "Nivea"nın çift etkili göz makyajı temizleyicisidir. Özellikle hassas göz çevresi için üretilmiş bu ürün mavi kantaron çiçeği özü içeriyor. Vaad ettiği gibi suya dayanıklı ekstra kalıcı maskarayı ve makyajı bile kiprikleri koruyarak etkili bir şekilde çıkarıyor. Ürün çoğu marketlerde ve kozmetik dükkanlarında satılıyor. Ben Carrefoursadan 8 martta %50 indirimde 9 tl gibi bir fiyata almıştım. Çok memnun kaldım. Ürün iki kısımdan mavi ve şeffaf kısımdan oluşuyor. Kullanmadan önce şişeyi çalkalamanız iki ürünün bir birine karışması ve daha sonra kullanmanız tavsiye edilir. Gözleri yakmayacak şekilde kolaylıkla makyajı çıkarıyor. Ayrıca ürün dermatolojik ve oftalmolojik olarak onaylanmıştır.
Bu kadar ☺


Hiç yorum yok :