İzleyiciler

26 Nisan 2016 Salı

Normbitkisel - günün gerekli ve önemli kargosu

Günün üçüncü ve sonuncu yazısıyla her kese merhabalar ☺
Bugün İnstagramdaki @normbitkisel sayfasından çok güzel bir kargo aldım ki, içerisinde bana özellikle gereken ürünler vardı. Kutuda Patina markasına ait iki kutu (40 adet her kutuda) anne çayı vardı ki, bu bana çok önemli. Merte anne sütü yetmediğinden mecbur mama takviyesi uygulamaya başladık. Daha iki günlüktü kan şekeri düştü hastanede hızla. Ve o zaman acil mama takviyesi uygulandı. Mama versem de yanı sıra anne sütünü de mutlaka veriyorum. O da yetmiyor küçük canavara ☺ o yüzden anne çayı melhem gibi geldi bana. İlk kez deneyeceğim. İçeriğinde rezene, anason, ısırgan, frenk kimyonu, yeşil yulaf ve çemen var.
İkinci ürün yine Patina markasına ait lohusa şerbeti setidir.  Bizim orada lohusa şerbeti olmadığı için ben hiç bilmiyorum bu şerbetin tadını hiç içmedim nasıl olur bilmiyorum. Bunu da ilk kez tadacağım.
Mertin cilt temizliği için Lacinia markasına ait gül suyudur diğer ürün. Evet bu da çok gerekli. Mertin cildi çok kurudu. Argan yağı uyguluyorum iki gün oldu. Gül suyu da uygulamaya başlıyacağım.
Ve sonuncu ürün yine Lacinia markasına ait gül kremidir. Cam kavanozda olması çok hoşuma gitti. Müthiş ve doğal gül kokusu var. İnsanı asla rahatsız etmiyecek bir koku.
Ürünleri seve seve kullanıb görüşlerimi sizinle paylaşacağım. @normbitkisel (instagram) sayfasında aradığınız tüm organik doğal temiz içerikli ürünleri (arı sütü kremi, hindistan cevizi yağı, temiz içerikli doğal sabunlar, kremler ve s. Ve s.) bula bilirsiniz. Bu güzel kargo için @normbitkisel e samimi ve içten teşekkür ederiz Mertle birlikte tabi ☺


Hiç yorum yok :