İzleyiciler

17 Haziran 2016 Cuma

DENEDİM, YORUMLUYORUM -"OLAY" GECE KREMİ

Merhabalar☺ Bu günkü yazım "Olay" markasının normal ve karma ciltlerin kullanımına uygun gece kremi hakkında olacaktır.
Daha bir gece kremimizin sonuna geldik. Yayında ve yapımda emeği geçen çeşit-çeşit alkollere, parabenlere, parfümlere ve diğer kimyasallara teşekkürler 😃 bu ürünğ geçen yaz @cosmohome den almıştım Viaportta. Bir kullandım bir kenara attım. Sonra geçen baktım son kullanım tarihine az kalmış, kullanıb bitirmeye baktım. Yaklaşık 2 ay oldu her gece kullandım. Güzel nemlendiriyordu, yapış yapış his vermiyordu, cilt tarafından hızlıca emiliyordu. Ürün normal ve karma ciltler için kullanıma uygundur. İçerisi hiç masum değildi. Kullandım bitti gitti. Bu kremi geçen sene sırf "Olay" markasına merakımdan almıştım. Birde bunun gündüz kremini kullanıyorum. O da haftaya biter belki. Bir daha alırmıyım? İçeriğindeki zehirlerden dolayı ve deneyeceğim bir sürü ürünüm olduğundan dolayı hayır bir daha almam. Bu kadar. Sevgiyle kalın 😍

Hiç yorum yok :