İzleyiciler

27 Haziran 2016 Pazartesi

ISPARTANIN GÜL SARAYI

4 gün oldu her sabahım #suratkargo yla kavga etmekle geçiyor. Ben sabahtan akşama kadar evde bekliyorum, adamlar dağıtıma çıkıyorlar, caddeden geçiyorlar benim kargom yok. Sonunda cumaertesi baş ofislerini aradım, artık Kurtköy şubesi için neler dediysem kendim bile hatırlamıyorum. Bu gün sonunda getirdiler. Sevgili @dogal.gul.urunleri ta Ispartadan bana çok güzel ve çok doğal hediyeler göndermiş. Ürünler 400 ml Gülsarayı markalı doğal gül suyu, Rosella markalı gül özlü yoğun bakım kremi, Gülsarayı markalı gliserinli cilt temizleyici gül sabunu ve Rosella markalı gül özlü el kreminden ibarettir. Kutu baştan başa gül kokuyor 😍 Ürünlerden satın almak için  @dogal.gul.urunleri (İnstagram) sayfasıyla irtibata geçe bilersiniz. Sayfadaki resimleri incelerseniz her bir ürün fotosunun altında ürünlerin fiyatı da var. Her bir büdçeye çok uygun ve her türlü çok güzel ürün var. Benim elimde şuan bir kaç krem var. Onları bitirmem gerekir. Daha sonra @dogal.gul.urunleri sayfasından salyangöz kremini almayı düşünüyorum. Salyangöz kremini hep çok merak etmişimdir. Piyasada farklı markaların ürettiği salyangöz kremi var. Ben ilk denememe @dogal.gul.urunleri sayfasındaki üründen başlamayı düşünüyorum. Bu kadarcık. 😊 Ürünler için @dogal.gul.urunleri  ne içten ve samimi teşekkürlerimi bildiriyorum. Ürünlerimi kullandıktan sonra her biri hakkında "Denedim, yorumluyorum" başlığı altında yazılar yazılacaktır. Sevgiyle kalın 😍

Hiç yorum yok :