İzleyiciler

22 Temmuz 2016 Cuma

DENEDİM, YORUMLUYORUM - HUNCALİFE MARKASINA AİT KOLONYA

Merhaba, arkadaşlar 😊 Bugün sizlere Huncalife markasına ait buram buram çikolata kokuyan bu kolonya hakkında yazacağım. Kendimi bildim bileli kolonyadan nefret etmişim. Hele o limonlu kolonyaları uzaktan görünce gözlerimi, burnumu tutub kaçıyorum. Hep kolonya amaçlı gül suyu kullanmışım ve çok ta mutluyuz biz 😃 Ve tüm kolonyalardan hep nefret edeceğim sandığım günlerden birinde hayat şu kolonyayı önüme dang etdirdi 😃 sevgili @huncalulu bana bir süre önce hatırlarsanız #huncalife markasına ait bir kaç ürün göndermişdi test etmem için. Ve bu minnoş da onlarla birlikte gelmişdi. Ve geldiği günden benim kolonyayla ilgili önyargılarımı kırıb döktü. Kolonya bildiğimiz nefis ve tatlı bir çikolata kokusuna sahip. Kullanma kokla hatta yanımda öl diyor insana 😊 müthiş ve muhteşem kokusu olduğu için bu ürünü el çantamda her daim yanımda gezdiriyordum. Hayır yanlış anladınız kullanmak için değil. Yine kullanmıyorum. Sadece artık kolonya kokusundan nefret etmiyorum bu ürün sayesinde. Ama hep bu ürünü yanında neden taşıyordun delimisin? Sorunuzu duyar gibiyim. Görmemişliğimden, arkadaşlar, görmemişliğimden. İçiniz rahat ettimi 😃 koklamak için sırf koklamak için bunu gezdiriyordum ve inanın tenbellik de etmiyordum açıb koklamaya. Bazen de kuru bir peçeteye sıkıb kullanıyordum derken böyle günlerden birinde ürün sevgili kocamın eline geçti. Ve birdaha  bana dönmedi. Bayıldı kokusuna. Böyle damla damla kullanıyordu ki geç bitsin 😃 çok beğendi ve yine alalım bundan ya kelimesiyle bu gün kolonyanın son damlalarını bitirdi 😊 bu kadar. Bu güzel ürünle bizi tanıştırdığı için sevgili @huncalulu ya çok teşekkür ederim. Eğer sizinde benim gibi kolonya nefretiniz varsa kesinlikle bu ürünü edinin ve ya kolonyayı çok seviyorsanız yine edinin. İnanın, birdaha vazgeçmezsiniz. Çok sevgiyle kalın 😍

Hiç yorum yok :