İzleyiciler

27 Temmuz 2016 Çarşamba

DENEDİM, YORUMLUYORUM - ZİGAVUS PHARMA İSOLDE NEMLENDİRİCİ FONDÖTEN

Merhabalar 😊 
Bugün size çok güzel ve çok mükemmel bir ürün haberiyle gelmişim.
Bu ana kadar tanıdığınız tüm fondötenleri unutun😊 İnanın ki, zerre kadar şişirtme yok. Bir tesadüf eseri bu fondöten elime ulaştı ve kullanmaya başladım. İlk kullandığım gün böyle bir karar aldım : hayatta 2 tane fondöten kullanırım. Bir ağır gece makyajları için  bir ürün ( onu daha bulamadım iddiaya giren varsa beklerim😊 belki hd forever ola bilir 😊) ve birde günlük, gündelik için bu ürünü. Zigavus.com hakkında çoğumuzun bilgisi var. Saç dökülmelerine karşı bitkisel şampuanlarını da iyi biliyoruz. Peki, biliyormuydunuz Zigavus Pharmanın ürünleri çok çeşitlidir ve ürünlerden biri de nemlendirici fondötenidir.




Bu ürün diğer fondötenlerden bir kaç özelliğine göre çol fark ediyor. Ürünün net boyutu 50 mldir. 

Açıldıktan sonra 12 ay kullanım süresi var. Rengine gelelim. Gri ve beyaz karışımında bir krem. Evet evet hiç şaşırmayın. Yüzünüze hani nemlendirici uygularsınız ya gece ve ya gündüz kremi uygularken bir fondöten değil nemlendirici sürüyorsunuz sanki. Ve şaşırdığım tarafı bu. Gri renkli ürün ciltle bütünleşiyor. Cildin tüm tonunu eşitliyor. Asla maske ve ya kabuk gibi kalmıyor. Üzerinden birde hafifce transparan pudra uyguladınızmı başka hiç bir şeye gerek yok. Mükemmel nemlendiriyor ve cildinizde serinlik hiss ediyorsunuz. Cildim sorunlu olmadığından bana çok yeterli geldi örtücülüğü konusunda. Sorunlu ciltleri kapatırmı bilmiyorum, bu hakta hiç bir fikrim yok. 

Çok güzel ve temiz bir kokusu var. Cildinizi asla ağırlaşdırmıyor, yapış yapış yapmıyor. Ben gözlemlediğim kadarıyla 8 saate kadar tek zerre bile bozulmadan durdu. Ayrıca içeriğindeki mikropigment kapsülleri soft makyaj etkisi sağlıyor ve cilt tonu ile uyumlu formülü sayesinde cilde ışıltı kazandırıyor. Yani bir aydınlatıcıya bile ihtiyacınız olmuyor, çok sağlam bir görüntü veriyor. Spf 10 korumasıyla cildi güneşin erken yaşlanma etkilerine karşı koruyor. Bitkiseldir. Paraben içermiyor. 47 tl fiyatı var. Googleden şimdi baktım, dermokozmetik sitesinde indirimli fiyatı 42 tl. Yani, inanın tüm samimiyyetimle söylüyorum 1 kez deneyince bir daha vazgeçmiyeceğiniz müthiş bir ürün, en azından bana göre öyle. Ürün hakkında daha detaylı bilgi ve satın almak için buraya tıklayarak zigavus.com sitesini ziyaret ediniz. Bu kadar. Sevgiyle kalın 😍

Hiç yorum yok :