İzleyiciler

20 Temmuz 2016 Çarşamba

DENEDİM, YORUMLUYORUM - SORTİ KİMYA ELDE YIKAMA İÇİN SIVI BULAŞIK DETERJANI

Merhabalar 😊 
Hatırlarsanız uzun bir süre önce @sortikimya tarafından denemem için bana bir büyük kolide Sorti Kimyanın tüm ürünlerinden gelmişti. Bazı ürünlerini daha denemeye devam ediyorum. Yumuşatıcısı hakkında bir kez yazmışım, müthişti. Gerçekten yumuşacık yapıyordu piyasadaki diğer yumuşatıcılardan farklı olarak ve kokusu da vanilyayı anımsatan çok tatlı bir kokuydu. Daha sonra makine için olan  sıvı çamaşır bulaşık deterjanını denedim. İyiydi fena değildi. Her deterjan gibi yıkıyordu. Leke çıkarıyormuydu bilmiyorum ona dikkat etmedim çünkü çamaşırlarımızda hiç leke olmaz.  Gelelim bu ürüne. Görselde gördüğünüz ürün elde yıkama için sivi bulaşık deterjanıdır. Yeşil renkli hoş kokulu bir deterjandır. İlk kez deterjanlığa koyduğumda baktım deterjanlığın kapağını basıyorum ağır geliyor. Biraz tedirgin oldum. Şimdi şöyle açıklıyayım. En son deterjanlığımı mayıs ayının 17 de doldurmuşum ve elde bulaşık çok yıkıyorum. Makineyi günde 1 kez açarım diğerlerini elde yıkarım ki. Makineye günlük bulaşıkların 100de 40ı sığar. Misafirli bir ev. Misafir dışında da bize maşallah su içtiğimiz bardağı yıkarız bile. Anladınızmı bu ürün ne kadar kaliteli? Bir defa deterjanlığı süngere sıkmak yeterli oluyor. Piyasada reklamı giden bulaşık deterjanlarına baş eğdirir. Ve çokk bereketli. Evet birde konsantre ürün. Fiyatı da çok uygun. 16 tl mi 12 tl mi ne. Tam hatırlamıyorum şuan o civarda  olması lazım. @sortikimya nın resmi sitesinde yazıyor. Teşekkürler @sortikimya . Bu kadar. Sevgiyle kalın 😊

Hiç yorum yok :